בארץ

יוסף חדאד נגד בילי אייליש והוליווד: "חברות בורים צבועים"

פעיל ההסברה יוסף חדד לא נשאר חייב לאירוע האוסקר, בו נראו כוכבי הוליווד עם סיכות למען הפלסטינים ולסיום המלחמה. "נחשו מה? כשתשחררו את החטופים שלנו, אז ורק אז תקבלו הפסקת אש"

מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
הפעיל החברתי ואיש ההסברה יוסף חדאד, עלה אמש (שלישי), לשידור בקשת, ויצא כנגד הצעד המקומם של כוכבי הוליווד בטקס האוסקר כשהזמרת ביילי אייליש וכוכבים אחרים ענדו באותו ערב סיכות למען הפלסטינים וסיום הלחימה בעזה.
חדאד התחיל את השידור במסר ישיר: "אז זה המסר בשבילך בילי אייליש ולשאר הסלבריטאים הבורים בהוליווד, הסיכה הזו עם היד האדומה, תנו לי להראות לכם בדיוק מה היא באמת מייצגת, את זה". חדאד הראה תמונה של ילד שמראה דרך חלון בבית ידיים מגואלות בדם.
 
"אתם רואים את הידיים האדומות? האדום הזה הוא למעשה דם ישראלי לאחר שמחבל פלסטיני רצח ישראלים, זה מה שזה באמת מייצג. אם באמת אכפת לכם ואם אתם באמת רוצים הפסקת אש, זו הסיכה שכדאי שתענדו על הבגדים שלכם", אמר חדאד כשהוא מראה את הסיכה הצהובה על חליפתו.
 
עוד המשיך חדאד: "כי זה מייצג את המשפחות ואת החטופים הכלואים בידי ארגון הטרור חמאס, שחטף אותם מבתיהם. אז אם אתם באמת רוצים הפסקת אש, אם אתם באמת רוצים לפעול למען זכויות בני האדם, קראו לשחרור מיידי של כל החטופים שלנו שמוחזקים בשבי עזה. כי נחשו מה? כשתשחררו את החטופים שלנו, אז ורק אז תקבלו הפסקת אש. זה פשוט. חבורת בורים צבועים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוליווד
    חדאד יוסיף 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין עליך יוסף , אתה אלוף אמר לכם את האמת בפרצוף מבלי לחשוש, מחברורת הצבועים האלה
    סגור