בארץ

מרגי הגיע למסיבה של אלטון ג'ון - זו הייתה התגובה של הכוכב בסטורי

אלטון ג׳ון בסטורי מרגש - מודה ליהונתן מרגי שהגיע למסיבת האוסקר השנתית שלו ומאחל לו בהצלחה עם השיר החדש, “Cry”, אשר משלב לחן מתוך הקלאסיקה האהובה של אלטון ג׳ון "Goodbye Yellow Brick Road״
מערכת ice |  2
מרגי ואלטון גון (צילום יח"צ)
הזמר האגדי אלטון ג'ון עורך מדי שנה מסיבת אוסקר חגיגית, אחד מהאורחים שהגיעו למסיבה בארצות הברית, הוא הזמר הישראלי יהונתן מרגי, אשר בשירו החדש "Cry", הוא עורך מן חידוש לשירו הקלאסי של אלטון ג'ון, Goodbye yellow brick road.
ג'ון לא נשאר אדיש להגעתו של יהונתן מרגי למסיבה ואפילו פרגן לו בסטורי, שיתף תמונה של שניהם במסיבה וכתב: "תענוג לפגוש את מרגי במסיבת האוסקר שלי, שחידש את השיר שלי Goodbye yellow brick road בשירו החדש. תודה שבאת לתמוך ב-EJAF בהצלחה עם הסינגל החדש שלך!"

(צילום מסך: אינסטגרם)
 
מרגי הגיע לבוש בחליפה שחורה, כשהוא עונד סרט צהוב המסמל את המאבק למען השבת החטופים. בין האורחים באירוע הייתה גם הקומיקאית והשחקנית טיפאני האדיש, שביקרה לפני כשבועיים בארץ. 
על הרעיון לשלב לחן מקלאסיקה של אלטון ג'ון, סיפר מרגי במהלך מסיבת עיתונאים שקיים בחודש שעבר: "באחת הפעמים שהגעתי לפגישה בבית של חיים סבן הקשבנו למוזיקה, והתנגן שיר של אלטון ג'ון. עלה רעיון להשתמש באותה מנגינה בשיר שלי. זה הדליק אותי נורא, היכולת לתת חיים חדשים לשיר שבטח צרב זיכרונות אצל כ"כ הרבה אנשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נראים כמו שני לבצל'ה (ל"ת)
    קרט 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מרגי
    אלון 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לך ולו. ???!!!!! איך קנית כרטיס ???
    סגור