בארץ

לקראת פעולה ברפיח: רה"מ נתניהו הכריע - משלחת ישראלית תצא לארה"ב

לטובת המשך הלחימה ובעקבות בקשת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ראש הממשלה בנימין נתניהו ישגר לארה"ב את השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר ואת ראש המל"ל צחי הנגבי. לדבריו, "ראש הממשלה נתניהו הבהיר שהוא נחוש לפעול ברפיח על מנת לחסל סופית את שארית גדודי החמאס"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו מעדכנת הערב (שלישי) כי לטובת המשך הלחימה ובעקבות בקשת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ראש הממשלה בנימין נתניהו ישגר לארה"ב את השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר ואת ראש המל"ל צחי הנגבי. למשלחת יתלווה נציג מתפ"ש.
"ראש הממשלה נתניהו הבהיר שהוא נחוש לפעול ברפיח על מנת לחסל סופית את שארית גדודי החמאס, תוך מתן פתרונות הומניטריים לאוכלוסייה האזרחית", נמסר בהודעת ראש הממשלה. אמש פורסם כי נתניהו וביידן שוחחו לראשונה במשך כ-45 דקות לאחר כחודש של נתק ובצל המתיחות הגואה בין הצדדים.
 
בתום השיחה עדכן הבית הלבן כי השניים דנו על ההתפתחויות האחרונות בעזה, כמו גם על המאמצים להגברת הסיוע ההומניטרי לרצועה והמצב ברפיח. ראש הממשלה מסר: "דיברנו על ההתפתחויות האחרונות במלחמה, לרבות המחויבות של ישראל להשיג את כל מטרות המלחמה: חיסול חמאס, שחרור כל חטופינו, והבטחה שעזה לא תהווה יותר איום על ישראל - תוך כדי מתן הסיוע ההומניטרי ההכרחי שמסייע להשיג את המטרות הללו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה