בארץ

בנק יהב למען החיילים הבודדים: זו היוזמה המרגשת שערכו העובדים

לכבוד חג פורים, עובדי בנק יהב שיתף פעולה עם עמותת הפועל ירושלים בביצוע יוזמה למען החיילים הבודדים. במסגרת שיתוף הפעולה המדובר, נארזו יותר מ-100 משלוחי מנות עבור החיילים הבודדים
מערכת ice | 
אריזת משלוחי מנות (צילום מעין בן עמי)
לרגל חג הפורים אשר מתאפיין בחלוקת משלוחי מנות ולבישת תחפושות משעשעות, בנק יהב הכריז כי החליט לערוך יוזמה מיוחדת יחד עם מספר קבוצות נוער של עמותת הפועל ירושלים.
במסגרת היוזמה המבורכת שנעשתה, עובדי בנק יהב החלו בשיתוף פעולה מיוחד יחד עם הפעילים בעמותת הפועל ירושלים אשר במהלכו אלו ארזו יותר מ-100 משלוחי מנות עבור החיילים הבודדים בבית גיורא ובמרכז על שם מייקל לוין בירושלים.
בימים קשים אלו, בהם מוחזקים חטופים וחטופות על ידי מחבלי חמאס מאירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב- 7 באוקטובר, המורכבות בחגיגת החג השמח בולטת במיוחד. לצד זאת, לא מעט גופים ועמותות ברחבי הארץ החליטו לנצל את השמחה הטמונה בחג הפורים בכדי להעניק מזור ותקווה לחיילים ולמשפחות המפונים המתמודדים עם קשיי המלחמה הנוכחית. 
בשבוע שעבר, דווח כי ארגון רבני צהר בשיתוף עם תוכנית 'יחד' מבית רשת 'אור תורה סטון', הכריזו על שיתוף פעולה מיוחד לכבוד חג הפורים אשר במהלכו יתקיימו מספר קריאות מגילה ביותר מ-700 מוקדים שונים ברחבי הארץ, זאת במסגרת מיזם "מגילה בקהילה". בין היתר, ייערכו קריאות מגילות גם עבור משרתי המילואים והסדיר הפועלים בדרום והצפון ועבור המפונים אשר מתאכסנים במספר בתי מלון ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה