בארץ

סימני פירוק בממשלה? השר גלנט לא יתמוך בחוק הגיוס

השר גלנט מדגיש שוב כי לא יתמוך בחוק גיוס שלא יובא בהסכמה על כל חלקי הקואליציה. בכך, גלנט מלבה את המתיחות בקואליציה ומקרב אותה צעד נוסף לפירוק
מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
חוק הגיוס צפוי להיות מובא להצבעה בהמשך השבוע ושר הביטחון יואב גלנט הדגיש שוב הבוקר (ראשון) כי יתנגד להצעת חוק שלא תוסכם על כל חלקי הקואליציה. בכך גלנט רומז כי יתעקש שמפלגות הקואליציה יגיעו להסכמות עם מפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ.
הודעה זו היא דרמטית מכיוון שממשלת נתניהו בשנת 2018 גם נפלה על חוק הגיוס. השר גלנט ימריא הבוקר לארצות הברית לאחר שמזכיר ההגנה האמריקאי, לויד אוסטין, הזמין אותו לביקור מדיני.
 
בכאן חדשות חשפו את דברי שר הביטחון שאמר כי: "עמדתי לא השתנתה, לא אהיה שותף לכל הצעה שאינה מוסכמת על כל חלקי הקואליציה. מערכת הביטחון בראשותי לא תגיש אותה לחקיקה. לפיכך, איני עומד מאחורי ההצעה המתגבשת ולא אתמוך בה."
גלנט עוד אמר כי: "בשבועות האחרונים קיימנו מספר ישיבות, חלקן בראשותי, בניסיון להגיע להסכמות בנושא מתווה הגיוס, שחיוני לקיומו ולהצלחתו של צה״ל. בפגישות שהתקיימו הצדדים סירבו להתגמש לצערי והתבצרו בעמדותיהם הפוליטיות. עדיין יש זמן לשבת יחד ולגבש הצעה משותפת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה