בארץ

יאיר גולן נחשף על ידי המשטרה: זה הציוץ השגוי שפורסם

לאחר שנרשמו הפרות סדר והתפרעויות אלימות במחאה מול ביתו של נתניהו ברחוב עזה בירושלים, מוסרת משטרת ישראל את תגובתה בנושא: "התנהלות מפרי הסדר שניסו להגיע לכיוון המבנה הייתה חמורה ופרועה". על הידיעות שהופצו נגדה, מסרה המשטרה: "פייק ניוז מוחלט"
מערכת ice |  9
יאיר גולן (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
לאחר שאתמול (שלישי) נרשמו לא מעט הפרות סדר והתפרעויות אלימות במהלך המחאה שהתקיימה ברחוב עזה בירושלים מחוץ לביתו של רה"מ נתניהו ולאחר פרסומים שגויים, מסרה משטרת ישראל: "בשום שלב אמש לא נשקפה לרה״מ ולמשפחתו ואף אחד לא נכנס בפועל למבנה המגורים ולא הגיע לפתחו".
לצד זאת, ציינה משטרת ישראל כי התקיימה התנהלות בעייתית מצד מספר מפגינים במהלך ההפגנה שהתנהלה אתמול:  "התנהלות מפרי הסדר שניסו להגיע לכיוון המבנה הייתה חמורה ופרועה, ובלימתם התאפשרה בזכות שוטרים ולוחמי מג״ב שבלמו אותם בגופם לאחר שפרצו וניסו לפרוץ את מחסומי המשטרה הסמוכים".
עוד נמסר מטעם המשטרה, כי פורסמו לא מעט  פרשנויות, ציוצים וידיעות הנוגעות לגבי מחשבות או כוונות המיוחסות  למשטרת ישראל לשימוש ב״ירי חי״ באותה הפגנה. בעקבות כך, הגישה משטרת ישראל: "פייק ניוז מוחלט על דעת המפרסם בלבד". בעקבות כך, פרסמה משטרת ישראל את ידיעות הפייק ניוז שהתפרסמו בזמן האחרון ברשתות החברתיות. בין ידיעות הפייק ניוז שפרסמה המשטרה, ניתן להבחין בציוץ של יאיר גולן אשר התייחס לאופן פעילותה של המשטרה. 


(צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)
עוד נמסר כי על אף שקיימת הזכות לכל אזרח להפגין באופן חופשי במדינתו, אין זה מוצדק "ליידות לפיד בוער לעבר שוטר, לפצוע קצין משטרה שפונה הלילה לבית חולים, להתפרע ולהשתולל, לשכב מתחת לרכב משטרה ולסכל את פעילותה תוך סיכון חיים, להפר את פסיקות בימ״ש ברגל גסה ואת הסדרי האבטחה המחויבים בנוגע לאבטחת אישי ציבור וסמלי שלטון, לתקוף ולהתעמת עם שוטרים, להעיף גדרות ולפרוץ מחסומי משטרה ולגדף אנשי משטרה",  לשון הודעת משטרת ישראל.  
לאור העובדה כי התנהלות המפגינים התאפיינה בהפרות סדר והתפרעויות אלימות, ציינה המשטרה כי הוחלט על פיזור ההמון. מלבד זאת, צוין: "פיזור ההמון שהתפרע אמש היה מחייב שימוש בכוח ובאמצעים שבסמכות המשטרה לפיזור הפרות סדר- וכך בוצע בפועל".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לא רחוק היום
    עמית 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והגל יתהפך עליהם , והם יבקשו מחסה תחת כנפי הימין.
    סגור
  • 7.
    שמאל אלים, מושחת, חסר אחריות, וחסר תבונה
    אבריימי 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאל ההזוי גורם וגרם נזק למדינה!
    סגור
  • 6.
    רק ביבי!
    עדן 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    רק ביבי !
    סגור
  • 5.
    המכונה
    קוקו 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    בכל הכוח מכונת ההסתה פועלת. רבותי משפחת נתניהו מפרקת אותנו
    סגור
  • אתהחולהבראש.אתה חי בסרט. תתעורר על עצמך מסכן (ל"ת)
    לא סובל את ביבי 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    בושה
    מימי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    11 2
    בושה שיש אנשים כאלו במדינה
    סגור
  • 3.
    המשטרה לא עשתה את עבודתה ולא פתחה באש על המתפרעים כנדרש (ל"ת)
    זיו 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 2.
    כל הסיפור הוא הסתה פרועה של הממשלה נגד המוחים.
    טל 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    7 18
    200 אלף איש בהפגנות האחרונות התנהלות בסדר מופתי. גם השוטרים היו סבבה. הייתי שם. היה מקרה בודד של אדם שזרק לפיד (מן נר גדול שנישא ביד) לא בהפגנה עצמה. והיו מקרים בודדים של אנשים שנכנסו לרחוב עזה, מרחק גדול מבית רוה"מ שבכלל לא שוהה בו בימים אלה. והיו מקרים בודדים של שוטרים שנהגו אלימות לא מוצדקת. סה"כ, 99% התנהל ברוגע ובטוב. מענין למי יש אינטרס לפזר שקרים והסתה נגד המחאה הכי לגיטימית ודמוקרטית בתולדות המדינה.
    סגור
  • 1.
    הוא ושכמותו חביריו הקרובים שווי ערך לעופר כסיף אלו אתם (ל"ת)
    אבי 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    21 7
    סגור