בארץ

צה"ל מאשר: אחראי ביטחון הפנים של חמאס ומפקד הזרוע הצפונית חוסלו

היום ה-189 למלחמת חרבות ברזל: צה"ל הודיע כי אחראי ביטחון הפנים של חמאס במרחב ג'באלה חוסל. מלבדו, חוסל גם מפקד בזרוע הצבאית של חמאס. הבכיר שימש במקביל כאחראי המבצעים בביטחון הפנים של הארגון בג'באליה
מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מלחמת "חרבות ברזל" הגיעה ליומה ה-189 ועמה מתפרסמים הפרטים בנוגע לחיסול נוסף של צה"ל. היום (שישי) דיווח צה"ל כי אחראי ביטחון הפנים של חמאס במרחב ג'באליה חוסל.
לאחר שאתמול (חמישי) פורסם בעזה על חיסולו של אחראי ביטחון הפנים של חמאס בביתו אשר ממוקם בצפון הרצועה, כעת דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, מאשר את הפרטים. 
על פי הדיווח של צה"ל, מדובר ברדואן מחמד עבדאללה רדואן, אשר שימש כאחראי ביטחון הפנים במרחב ג'באליה של חמאס. מלבד זאת רדואן מחמד שימש גם כפעיל בזרוע הצבאית של הארגון.
פעילותו של הבכיר בארגון הטרור התמקדה במתן פקודות לפעילי חמאס. מלבד זאת, אחראי ביטחון הפנים של חמאס היה הבכיר שהנחה את הכוחות החמושים להשתלט על משאיות הסיוע ההומניטרי שהעבירה ישראל לרצועה עבור התושבים. 
הודעת צה"ל על חיסול הבכיר לא הסתיימה בכך. מלבד אחראי ביטחון הפנים של חמאס, אתמול (חמישי) חוסל אחמד מחמד עלי אחמד. אותו בכיר בארגון הטרור שימש כמפקד בזרוע הצבאית של חמאס. הבכיר שימש במקביל כאחראי המבצעים בביטחון הפנים של הארגון בג'באליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה