בארץ

נפגעים בתקרית קשה בכרם שלום, אלו הפרטים הנוספים על האירוע

בסביבות השעה 13:00 נורה מטח רב של פצצות מרגמה לעבר מעבר כרם שלום, אשר סמוך לדרום הרצועה. באירוע נפגעו כעשרה בני אדם, כאשר שלושה מהם במצב קשה. ארגון הטרור חמאס קיבל אחריות על האירוע, צה"ל השיב בתקיפה לעבר מקור הירי
מערכת ice | 
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
היום (ראשון) בסביבות השעה 13:30 נורה מטח רב של פצצות מרגמה לעבר מעבר כרם שלום, אשר סמוך לדרום הרצועה. באירוע הקשה נפצעו כעשרה בני אדם, שלושה מהם במצב קשה, ואלו פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מי שנטל אחריות על האירוע הוא ארגון הטרור חמאס.
הירי בוצע כ-350 מטר מאזור בו מסתתרים אזרחים, מה שהיה אמור להקשות על צה"ל לתקוף את מקור הירי מחשש לפגיעה באזרחים זרים. למרות זאת, מטוסי קרב תקפו את המשגר שביצע את השיגורים, בנוסף למבנה צבאי סמוך. דובר צה"ל מסר בתגובה: "מדובר בדוגמא ברורה נוספת לניצול השיטתי שארגון הטרור חמאס עושה במתקנים ומרחבים הומניטריים לצרכי טרור, תוך שימוש האוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי".
 
הבוקר, שר הביטחון יואב גלנט קיים סיור במרחב המסדרון במרכז עזה, ובו דיבר עם לוחמי המילואים והדגיש כי בקרוב צה"ל צפוי להיכנס לרפיח."יש לנו מטרות מובהקות למלחמה הזאת, אנחנו מחויבים לחיסול החמאס ולשחרור החטופים, אנחנו נתנו פרק זמן ורצינו להגיע למצב שבו אנחנו נממש כמה שיותר מהר את שחרור החטופים, עם השהיה מסוימת בפעולה המבצעית, מפני שהחטופים נמצאים במצב קשה ואנחנו צריכים לעשות כל מאמץ על מנת לשחרר אותם. אנחנו מזהים סימנים מדאיגים שהחמאס למעשה לא מתכוון ללכת לשום מתווה הסכמי איתנו, המשמעות של זה - פעולה ברפיח ובכל רצועת עזה בזמן הקרוב ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה