בארץ

הרמטכ"ל תחת מתקפה: "50 אחוז מהזמן עסק בתנאי השכר של הקצינים"

בכנס שנערך עם ראשי אגף התקציבים, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר רם בלינקוב תקף באופן חריג את הרצי הלוי. לדבריו, כאשר כיהן בראש צוות שניהל מו"מ מול מערכת הביטחון, הבחין בסדר עדיפויות שנוי במחלוקת. "למה הם צריכים לשכה ומזכירות ורכב שרד? זה סימבולי לחברה נהנתנית"
מערכת ice | 
הרמטכ"ל וראש השב"כ בחאן יונס (צילום דובר צה"ל)
בכירי אגף התקציבים לאורך השנים, ובהם ראשי האגף לשעבר, קיימו הבוקר (שלישי) כנס ראשון מסוגו ובו תקפו בחריפות את משרד האוצר, והזהירו מתוצאות ניהול התקציב שמתבצע לדבריהם בצורה בלתי אחראית. באירוע לקחו חלק רבים מראשי אגף התקציבים לשעבר, שרי אוצר לשעבר ובכירים נוספים במשק.
מנכ"ל משרד האוצר לשעבר רם בלינקוב, שסיים את תפקידו בינואר אשתקד ושימש בעבר גם הממונה על התקציבים, ביקר באופן חריג את הרמטכ"ל הרצי הלוי. "כמנכ"ל ניהלתי את הצוות שעשה רעש מול מערכת הביטחון", סיפר בלינקוב. "בראש המערכת הצבאית כסגן עמד האלוף הרצי הלוי. 50 אחוז מהזמן שלי כמנכ"ל האוצר הוא עסק בתנאי השכר של הקצינים ושל אנשי הקבע, ורק ביתר 50 אחוז מהזמן עסקו שם בעניינים אמיתיים".
 
לדברי בלינקוב, "כשאומרים שצריך לעשות שינוי בחברה הישראלית, זה לא יכול לפסוח על שום גורם, כולל הצבא. אם יגדילו את תקציב הצבא יוסיפו אל"מים ועוד קצינים ותפקידים. למה צריך מזכירים צבאיים לראש הממשלה ולנשיא?! הם רק מעבירים פתקים. למה הם צריכים לשכה ומזכירות ורכב שרד? יאמרו שאני מתעסק בכסף הקטן, אך אני סובר אחרת. זה סימבולי לחברה נהנתנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה