בארץ

פוגע בול: המחווה של דואר ישראל לארגון זק"א

השירות הבולאי מצדיע למתנדבים בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, שבעה חודשים לאחר מתקפת הפתע של חמאס. את הבול החדש ניתן יהיה לרכוש באתר. צפו בעיצוב המרגש

מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
ברקע הדיונים על הפרטת שירותי הדואר, השירות הבולאי של דואר ישראל הודיע היום (רביעי) כי הוציא בול חדש המציג את מתנדבי זק"א. הבול, שעוצב על ידי דוד בן הדור, זמין לרכישה מאז אתמול באתר של שירות הבולים. בשירות מדגישים את חשיבות היום בו פורסם ומסבירים שמדובר בשעה חודשים לאירועי ה-7 באוקטובר. על הבול נראים שלושה מתנדבי זק"א ומופיע הכיתוב "להציל את שניתן, לכבד את שנותר". 
בול המחווה לזק"א
נושא הבולים שמופקים על ידי דואר ישראל נקבעים בשנה שלפני הפקתם, אך השנה, בצל המצב הביטחוני ואירוע ה-7 באוקטובר, אושר בצעד חריג להוציא סדרה חדשה של בולים. הבולים יציגו אנשים וארגונים שהציגו גבורה אזרחית במהלך מתקפת הפתע של חמאס ובמהלך המלחמה. 
 
ארגון זק"א הוקם לפני 35 שנה בתקופת הפיגועים הקשים. באירוע ה-7 באוקטובר השתתפו חברי ארגון זק"א בפינוי הגופות הרבות. כעת, הארגון מעורב בפרשה משפטית. בהודעה רשמית שהוציא דואר ישראל נכתב "אלפי מתנדבי הארגון מהווים סמל ודוגמא לרעיון הנעלה שנקרא 'סמל של אמת'". 
בעידן בו רוב המכתבים נשלחים בדואר אלקטרוני הנפקת בול חדש היא בעיקר עניין סמלי, אך חגיגי לא פחות. בישראל מספר אספני בולים שמקבלים את הבולים החדשים שדואר ישראל מייצג בשירות מנויים. מנויים אלו יקבלו ראשונים את הבולים החדשים בתוספת מעטפת היום הראשון, שחשובה לאספנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה