בארץ

בן גביר צייץ: "חמאס אוהב את ביידן" - ועורר סערה ענקית

יו"ר עוצמה יהודית פרסם ציוץ ברשת החברתית X המתייחס לנאומו של נשיא ארה"ב, שקרא להימנע מפעולה צבאית נרחבת ברפיח. בפרסום, שנשלח כהודעה לעיתונות, כתב "חמאס ?? ביידן". יו"ר האופוזיציה לפיד: "לפטר אותו היום"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר (צילום מסך הפטריוטים)
על רקע המלחמה המתמשכת והתנגדותו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן למבצע ברפיח, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פרסם ציוץ שנוי במחלוקת ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר). בפרסום שזכה לתגובות רבות ועלה בשעות הבוקר (חמישי) כתב יו"ר עוצמה יהודית בפשטות "חמאס ❤️ ביידן". 
בן גביר לא הסתפק בכך, והחליט לשלוח את הציוץ שכתב כהודעה לעיתונות. הציוץ מתפרסם לאחר שהלילה, בהצהרה דרמטית שמעלה לשיא חדש את המתיחות מול ארה"ב, הנשיא האמריקני ביידן איים בקולו להפסיק לשלוח לישראל פצצות ופגזי ארטילריה אם תפתח בפעולה צבאית נרחבת ברפיח, מעבר למבצע המוגבל יותר שמתנהל כעת ומתמקד רק במעבר רפיח עצמו.
ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב לפרסום של השר לביטחון לאומי בציוץ משלו, בו קרא לסיום תפקידו של בן גביר בממשלה. "אם נתניהו לא יפטר את בן גביר עוד היום, הוא מעמיד בסכנה כל חייל בצה"ל וכל אזרח במדינת ישראל". יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי כינתה את בן גביר: "‏נער גבעות מביך שיודע רק לצעוק 'אני בעל הבית'".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בן גביר
    ב.ב. 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש הממשלה הבא בע"ה
    סגור
  • 2.
    בן גביר צודק בכל מילה - קצר וקלע
    שלמה 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסערה שדבריו עוררו הם סערה בכוס תה. מדובר במיעוט קולני ומתנשא ששולט בתקשורת והם תמיד מעדיפים את האינטרס של האוייב על זה של בני עמם. שנאתם לנתניהו מעוורת אותם וכל דבר שעשוי להפיל אותו מעולה אפילו שישראל תפסיד במלחמה. בושה!! בושה!! בושה!!
    סגור
  • 1.
    קשקשן
    איזי 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יאיר לפיד ידוע ב"חוכמתו" המעמיקה בעמדותיו "הנחרצות ויציבות" ידוע ב"נדיבודו " לאויבנו , הוא יודע לשווק את תורתו שאפילו אויבנו מצתתים אותו. אלוהים שמר אותנו מיאיר לפיד
    סגור