בארץ

בן-גביר לא מוותר על כהנא: מגיע לאזכרה למרות הביקורות

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר הצועד בדרך הבטוחה לכהן כשר לביטחון הפנים, עושה סוף לשמועות ומודיע כי ישתתף באזכרה לרב כהנא היום. בן גביר פרסם את נוסח הדברים שיישא בעצרת
דוד זולדן | 
הרב מאיר כהנא, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ משה שי, אבשלום ששוני)
יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, שמיועד לתפקיד שר ביטחון הפנים בקואליציה העתידית הודיע כי יגיע לאזכרה השנתית לרב כהנא ופרסם את נאומו לציון 32 שנים לרצח מורו ורבו. בן גביר מחק את הנאום זמן קצר לאחר שכבר הצליח להיתפס ברשתות, אך כעבור זמן פרסם אותו שוב עם עדכונים ומחיקות קודמות.
בן גביר כתב: "נער הייתי וגם בגרתי ומאז הייתי בן 16 כל שנה הגעתי לאזכרה להוקיר ולהכיר את מי שנרצח על קידוש השם, את מי שפעל למען יהודי ברית המועצות ודאג לפתיחת מסך הברזל, את מי שנלחם באנטישמיות נגד יהודים בארה"ב ופעל לחוקק חוק עונש מוות למחבלים. אני חייב לרב כהנא את זה שחזרתי בתשובה והתחלתי ללמוד בישיבה שהקים. אמנם אחרי שנרצח לצערי לא זכיתי להכירו, אבל זכיתי ללמוד את כתביו ושיעוריו ולהיות בישיבה עם הרבה אהבה לכל אחד. קיבוץ גלויות אמיתי".
 
עוד ציין בן גביר: "זה לא סוד שהיום אני לא הרב כהנא, ולא תומך בגירוש כל הערבים, ולא אחוקק חוקים לחופי ים נפרדים, אם כי ודאי ודאי שאפעל ואעשה למען גירוש מחבלים מהארץ, למען צביונה היהודי של ישראל, למען ההתיישבות והזהות היהודית. נדמה לי שגולת הכותרת של הרב כהנא הייתה אהבה. אהבת ישראל בלי חשבון, בלי פשרות".
האם ירשמו חילופי עקיצות מצד שותפיו לשעבר ברוך מרזל ומיכאל בן ארי? בעוד כמה שעות נדע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה