בארץ

עלויות אבטחת ביתו הפרטי של לפיד ברמת אביב נחשפות

המדינה שילמה 438 אלף שקלים בחודש עבור הצבת אוהלים וגנרטור מחוץ לביתו של לפיד, ועוד כ-13 אלף שקלים עבור שירותים ניידים, ובסה"כ למעלה מ-2 מיליון שקל בכ-5 חודשים
מערכת ice | 
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, vecteezy)
לאחר הביקורת על הוצאות האבטחה סביב ביתו של רה"מ הקודם נפתלי בנט, היום פורסם כי עלות ההוצאות סביב ביתו הפרטי של רה"מ יאיר לפיד, היתה למעלה מ-2 מיליון שקל בכחמישה חודשים.
העיתונאי מיכאל שמש מכאן 11 פרסם היום כי המדינה שילמה 438 אלף שקלים בחודש עבור הצבת אוהלים וגנרטור מחוץ לביתו של לפיד בשכונת רמת-אביב ג', ובנוסף כ-13 אלף שקלים עבור שירותים ניידים למאבטחים. יחד עם זאת ראש הממשלה לפיד לא ערך שיפוצים או שינויים כלשהם בביתו הפרטי וההוצאות מתייחסות לשטח מחוץ לבית.
כזכור, עם כניסתו לתפקיד ראש הממשלה הודיע יאיר לפיד כי בניגוד לקודמו נפתלי בנט, לא ימשיך להתגורר במעונו הפרטי אלא יעבור למתחם בלפור בירושלים. מכיוון שמעון ראש הממשלה הרשמי נמצא בשיפוצים בשנתיים הקרובות, נכנסו לפיד ורעייתו ליהיא למתחם שהיה שייך במקור למאבטחי ראש הממשלה.
 
בפועל, על פי הפרסומים, ראש הממשלה לפיד ישן במעון בירושלים רק לילות בודדים, וברוב הלילות חזר ללון בביתו ברמת אביב. השב"כ רצה להקים "מתקנים ביטחוניים" מחוץ לביתו של ראש הממשלה, אולם לפיד התנגד מחשש לפגיעה בשכניו.
בעבר התעוררה סערה סביב עבודות ביצור ביתו הפרטי של ראש הממשלה לשעבר נפתלי ברעננה ברעננה, אשר על פי הפרסומים עלו כ-50 מיליון שקלים מתקציב המדינה. בנט טען בתגובה כי עלות השיפוץ בתוך ביתו הפרטי היתה כ-160 אלף ש"ח בלבד, וכל השאר הן הוצאות אבטחה על פי הנחיית השב"כ שאינן באחריותו.
כעת נותר לראות מה יהיו הוצאות האבטחה של ביתו הפרטי של ראש הממשלה הנכנס, בנימין נתניהו, שככל הנראה יתגורר במעונו הפרטי ברחוב עזה, עד שיסתיים השיפוץ בבלפור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה