בארץ

אחמד טיבי נעלב והתפוצץ בזעם בכנסת: "חצוף, יהיר ומתנשא"

נמשכים חילופי האש בתוך האופוזיציה ואחמד טיבי מוריק את כל התחמושת אחרי שיש עתיד לא הזמינה את סיעתו להתכנסות ראשי האופוזיציה 
דוד זולדן | 
אחמד טיבי (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
עימות חריג נרשם היום בין ח"כ אחמד טיבי ליו"ר סיעת יש עתיד היום במליאת הכנסת. טיבי זעם ותקף: "אתם עושים ישיבה של ראשי אופוזיציה, לא מזמינים אותנו, ויש לך חוצפה להטיף לי מוסר? מה להביא לסיעה שלי? חצוף! זאת יהירות!".
אחרי שמרכז האופוזיציה בועז טופורבסקי הופתע כאשר גילה כי הליכוד סגר דיל עם חד"ש-תע"ל והמחנה הממלכתי על איוש תפקידים בוועדה המסדרת ובנשיאות הכנסת (סגני היו"ר), הוא שילח חיצי ביקורת בעקבות הדיל בין ביבי לטיבי. ח"כ אחמד טיבי התחמם בינתיים עד שעלה לדוכן ונזף בו: "אני יודע איך הפסדתם. אתם עושים ישיבה של ראשי אופוזיציה, לא מזמינים אותנו ויש לך חוצפה להטיף לי מוסר? מה להביא לסיעה שלי? חצוף! זאת יהירות! זאת התנשאות!. אל תעיר לי איך לנהל את הסיעה שלי. אני לא חייב לך כלום. אני חייב אך ורק לבוחרים שלי ולמפלגה שלי".
 
עוד אמר טיבי: "אני חייב לסיעת חד"ש-תע"ל. לך אני לא חייב כלום. אני חייב דין וחשבון לציבור שלי. לא לך. אני מעריך שאני שאני כחד"ש-תע"ל אהיה אופוזיציה לוחמנית לקואליציה הזו, וחלק מפה (האופוזיציה) יזחל אליהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה