בארץ

מחאה במערכת החינוך: "מעוז גזען חשוך – סכנת נפשות"

בימים הקרובים צפוי לקבל ח"כ אבי מעוז כוח רב לידו והשפעה מיידית על מערכת החינוך, מתוך כך מנהלים ואנשי חינוך רבים יצאו למתקפה נגדו ונגד תפיסתו ה"גזענית" לשיטתם
מערכת ice |  1
יו"ר מפלגת נעם מסיעת "הציונות הדתית", ח"כ אבי מעוז (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
שורת מנהלי בתי ספר ואנשי חינוך פרסמו מכתב בו הם יוצאים נגד יו"ר סייעת נועם ח"כ אבי מעוז ומינויו לסגן שר במשרד ראש הממשלה. בנוסף לכך, לפי ההסכם המתגבש עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, למעוז יינתנו סמכויות משמעותיות בנוגע לתוכניות הלימודים החיצוניות בבתי הספר.
"מדובר בסכנת נפשות, במלוא מובנו של הביטוי – לתלמידים שאמורים לשיטתו לקבל חינוך גזעני, אנטי להט"בי, אנטי דמוקרטי ואנטי פלורליסטי" כתב מנהל עירוני ד' אורי לס במסמך שהופץ לקהילת בית הספר ופורסם במאקו. "אבי מעוז מאמין שטיפולי המרה יכולים להחזיר הומואים ולסביות למוטב, ועומד להתמנות למנהל היחידה לתוכניות ושותפויות במשרד ראש הממשלה, לאחר שהיחידה תוצא ממשרד החינוך – שם היא נמצאת כיום".
שרון מיכאלי-רמון מנהלת בית הספר לטבע, חברה וסביבה בתל אביב הביעה גם היא את החששות מהשינויים האפשריים במערכת החינוך, במסגרת הממשלה החדשה. "לבית הספר לא ייכנסו גופים שמבטלים אמיתות ותפיסות, כל תוכן חברתי שנלמד ויילמד יכיל מספר נקודות מבט אפשריות".
 
בתוך כך, גם רם כהן, לשעבר מנהל "תיכונט" בתל אביב, תקף גם הוא בחריפות את הממשלה המיועדת. "עכשיו זה כבר לא בן גביר, עכשיו זה אבי מעוז", כתב בפוסט בפייסבוק. הוא כינה את יו"ר נעם כ"'אויב' העדכני של המחנה הליברלי; הומופוב, מיזוגן, גזען – שהתמנה לקומיסר החינוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעולה! אנחנו בדרך לנצח את סבא טאליבן ואת ביבי
    זורקין 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חה חה חה... הם לא יודעים מאיפה זה בא להם.
    סגור