בארץ

סערה בעקבות ביטול הקרנת הסרט: "סתימת פיות ובושה"

בוטלה הקרנתו של סרט העוסק "בכיבוש הישראלי בחברון", לאחר שראש העיר פרדס חנה כרכור התערבה. תושבי העיר החליטו להקרים את הסרט בכל זאת והפגינו נגד החלטת העירייה
מערכת ice | 
חיילים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
כמאתיים איש הגיעו אמש (שבת) להקרנה הפגנתית של הסרט הישראלי "H2: מעבדת השליטה" ברחבת בניין מועצת פרדס חנה כרכור. זאת לאחר שהקרנת הסרט בוטלה על ידי ראש העיר הגר פרי יגור, בשל הטענה שהוא פוגע בחיילי צה"ל ותוכנו הפוליטי. לטענת רבים מתושבי פרדס חנה כרכור מדובר בצעד מכעיס ומקומם.
מתוך כך החליטו כמה מתושבי העיר להקרין את הסרט, זאת בניגוד להחלטת העירייה. "ראשת המועצה עברה על החוק. אז מה אם מישהו התקשר והפחיד אותה?", אמרה ח"כ לשעבר יעל כהן-פארן, תושבת היישוב שהגיעה להקרנה אמש. "מה שהכי מרגיז אותי בכל הסיפור הזה, זה המהלך של ראשת המועצה שלנו, שנבחרה בכלל כנציגת מפלגת העבודה ובתמיכת העבודה. פניתי גם למרב מיכאלי בעניין הזה. זאת סתימת פיות ובושה שהיא משתפת עם זה פעולה. זו סנונית ראשונה של עידן ביבי-בן גביר: הם עוד לא נכנסו וכבר יש סימן לבאות. נראה את זה בכל מקום אם ראשי הרשויות לא יתעשתו".
 
סרטם הדוקומנטרי של נועם שיזף ועידית אברהמי, מותח ביקורת קשה על ההתנהלות הישראלית בשטחי יהודה ושומרון ומתמקד בסיפור העיר חברון. ההקרנה בוטלה בעקבות דרישת יו"ר ארגון "בצלמו", שי גליק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה