בארץ

בנט המתיק סוד: על מה שוחח עם נתניהו במהלך הלווית הרב?

נתניהו ובנט התיישבו זה לצד זה וניהלו שיחה ערה. אפילו מזג האוויר הסוער לא הפריד בין המנהיגים הניצים והם נותרו שניהם ושוחחו - איש לא ידע על מה 

דוד זולדן |  1
נפתלי בנט עם נתניהו (צילום צילום מסך)
לאחר נתק ממושך ולאור הסלידה העמוקה של ראש הממשלה המיועד נתניהו מרה"מ לשעבר נפתלי בנט ונוכח היחסים העכורים בין השניים תועדו נתניהו ובנט יושבים זה לצד זה ומשוחחים. בנט אף נצפה כממתיק סוד לנתניהו, בעוד נתניהו עצמו נראה מהורהר ושוקל דברים בכובד ראש. השניים נחשבים ליריבים מרים וההתנצחויות וההתכתשויות הפומביות ביניהם לא ידעו עדנה בלשון המעטה. די לציין את התנועה המשפילה והמבזה שסימן בנט לנתניהו כאשר האחרון נאם מעל מעל במת הכנסת. בהלוויה של הרב דרקומן זה קרה והשניים התיישבו זה לצד זה ושוחחו ממושכות. אפילו מזג האוויר הסוער לא הפריד בין המנהיגים הניצים והם נותרו שניהם ושוחחו - איש לא ידע על מה. 
להלוויית הרב חיים דרוקמן הגיעו פוליטיקאים בכירים מכל גווני הקשת הפוליטית וכולל ראשי ממשלות לשעבר. כאשר ראש הממשלה המיועד נתניהו התיישב סמוך לדוכן ההספדים ונערך לנאום בשעה שהנשיא ספד לרב דרוקמן - הפתיע רה"מ לשעבר נפתלי בנט והתיישב ליד נתניהו ולנו לא נותר אלא לנחש על מה נסבה שיחתם ואיזה סוד הומתק בה. אגב, גם בן גביר נצפה מסתודד עם בנט. 
 
נפתלי בנט סיפר הבוקר על הקשר שלו עם הרב חיים דרוקמן ועל יחסו לממשלה שהקים: "לא ראה בעין טובה את הממשלה שהקמתי, אבל הוא סלד מההסתה והמילים הקשות". בראיון לגל"צ שיתף בנט: "כשהגעתי אליו לבית הייתי אאוטסיידר, אחד שהגיע מבחוץ, והוא נתן תחושה של רצוי ואהוב. אהבתי אותו מאוד".
בנט סיפר על הקשר הפורה עם הרב דרוקמן: "כשהיו דברים בתחום תורני כמו גיור שהיה מאוד חשוב לו – הוא היה קובע, כי זה נושא הלכתי. בנושאים מדיניים ואחרים הייתי בא להתייעץ אבל הוא אף פעם לא ניסה להשליט את עמדתו".
בנט סיפר עוד כי "הרב דרוקמן לא ראה בעין טובה את הממשלה שהקמתי, אבל הוא סלד מההסתה והמילים הקשות שהוטחו נגדנו. לא רק שהוא לא התבטא בצורה כזאת, הוא גם יצא בצורה פומבית נגד התבטאויות קיצוניות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האפס מנסה לחזור בכח לכותרות
    עידו 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך, שחרר כבר אותנו מהנוכחות שלך.
    סגור