בארץ

נתניהו חושף: "שרה ייעצה לי לא למנות את בנט"

רה"מ נתניהו מדבר בגילוי לב נדיר על הכוכב הנוצץ ברשימה השחורה של רעייתו שרה ונזכר באזהרותיה מפני מינויו של נפתל בנט לראש לשכתו
דוד זולדן |  2
נפתלי בנט עם נתניהו (צילום צילום מסך)
עדות ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורעייתו שרה נמשכת מאז שעות הבוקר בבית משפט השלום בראשון לציון. רה"מ נתניהו ורעייתו שרה מנסים להפריך את הטענה בדבר הסכם הסודיות הנדון בתביעת הדיבה של עו"ד דוד שמרון נגד דוד ארצי. שרה נתניהו הודפת את הטענות וחשה פגועה מעצם הטענה המעידה לכאורה שיחסיה עם רה"מ תלויים בהסכם שלטענתה לא היה ולא נברא.
נתניהו אמר בהמשך עדותו כי: "לא הגשתי מספיק תביעות דיבה, אבל אני לא יכול למלא את חובתי ולהגיש תביעות דיבה נגד כל אמירה אני לא יכול להיות אחראי על כל דיבה, באלפים רבים. אין לי יכולת לרדוף אחרי כל אמירה נגדי ונגד רעייתי. בשלוש וחצי השנים שחקרו אותי, היו אינספור הדלפות שיכלו להגיע רק מרשויות האכיפה. ספרו את מספר הכתבות בפריים טיים נגדי – 561 כתבות בשלוש שנים. אין איש ציבור אחד בעולם שעבר דבר כזה".  
על הפרסום כאילו רעייתו זרקה אותו משיירת ראש הממשלה, אמר נתניהו: "זה שקר. שהשירות יאפשר דבר כזה?" ‏בנוגע לטענה באשר לקיומו של הסכם סודי בינו לרעייתו אמר ראש הממשלה: "אין הסכם ביני לרעייתי. הכול שקר. בושה. זו טענה נבזית". נתניהו ציין בהקשר זה כי: "בני משפחתי אינם מעורבים בענייני ביטחון. רעייתי אפילו לא יודעת על דברים שעשיתי בסיירת מטכ"ל. אביגדור ליברמן אמר? נו, הוא כנראה מבין בנושאי סחיטה". עוד אמר נתניהו כי: "אכן שילמתי כספים מכיסי לאיילת שקד, נפתלי בנט ונוספים. רעייתי צדקה, לא ראוי שעובד ציבור ישלם מכיסו לעובדי ציבור אחרים".  
בנוגע למעורבותה של אשתו במינוי של בנט בלשכתו, אמר נתניהו: "שרה חשבה שזה רעיון לא טוב למנות את בנט ללשכה, ואני חשבתי שכן. הרי אם יש חוזה ביני לבין שרה שהיא ממנה – בנט לא היה מתמנה. היא היועצת הכי טובה שלי. אני שומע לעצתה, ומצטער שלא שמעתי יותר. אולי הייתי היום במצב טוב יותר". במהלך הדיון, נתניהו התפרץ להגן על רעייתו: "לשרה רעייתי יש ערך מוסף אמתי לקשר של מדינת ישראל עם מנהיגים זרים. היא יוצרת קשר אישי עם המון מנהיגים. יש לה את חכמת הלב הזאת שהיא נכס למדינת ישראל. זה דבר שלא מספרת בתקשורת האיומה".
עוד טען נתניהו בלהט: "נשפכים על רעייתי נהרות של רעל. מה שעושים כאן זה דבר נורא. רעייתי נותנת את חייה. היא מטפלת בילדים בירושלים, כפסיכולוגית שנותנת להם סעד יום יום – ובמקביל מתפקדת כרעיית ראש הממשלה. בנוסף לכך שרה מקדישה את חייה לחולי סרטן וחיילים, לא כדי לסמן "וי", אלא היא ממש נוכחת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בובה ביבי והמפעילה שרה-'דוברי אמת'-פחחחחח (ל"ת)
    אמירה 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הסיפור של השיירה נכון בריבוע .ביבי משקר
    ישראלי 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חלק מהחומרים עזבו את השירות מכיוון שהתביישו ממה שראו .בגלל שחתמו על הסכם שתיקה הם מחוייבים לכך .יגאל סרנה צדק במאה אחוז . מעניין מי לן במלון שלום כשלא נתנו לו להכנס לביתו בבלפור ?? למה הבן שלמד באומנויות נבחן בנפרד משאר הכיתה ועדה מונולוג במקום לשחק בהצגה . יש הרבה שאלות והתשובה אצל המורה מחוץ לבית הספר . ממה פוחד אבו יאיר ???
    סגור