בארץ

בנימין נתניהו ישלם? דוד ביטן מזהיר את ראש הממשלה

האם מתגלים סדקים בליכוד? ח"כ דוד ביטן מהליכוד לא מתכוון לעשות לרה"מ נתניהו חיים קלים, לא מוחל על כבודו של חברו הטוב וחושף: "אמרתי לאמסלם שאם הוא לא מסיים את העניין תוך מספר ימים, שיישאר בכנסת ושנתניהו ישלם את המחיר. יש גבול להתעמרות"
דוד זולדן |  3
דני דנון, דודי אמסלם, דוד ביטן, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, יונתן זינדל, מארק ישראל סלם)
ממשלת נתניהו כבר התחילה לעבוד אבל הנותרים מאחור בשורות הליכוד עדיין מאוכזבים ומתוסכלים מרה"מ נתניהו. אחד מהם הוא ח"כ דודי אמסלם, שדרש להתמנות לשר המשפטים או יו"ר הכנסת ונותר ללא תפקיד.
יש מי שלא מוחל על כבודו של אמסלם ומתייצב להגנתו בדמותו של ח"כ דוד ביטן שאומר בראיון ליניר קוזין וספי עובדיה בגלי צה"ל כי: "אם אמסלם לא יקבל את מה שהוא רוצה, נתניהו ישלם מחיר פוליטי. זה כמעט הסתדר ובסוף לא".
 
ביטן שיתף ואמר: "אמרתי לאמסלם שאם הוא לא מסיים את העניין תוך מספר ימים, שיישאר בכנסת ושנתניהו ישלם את המחיר. יש גבול להתעמרות".
אמסלם הוא לא המאוכזב היחידי בליכוד ולרשימה אפשר לצרף גם את ישראל כ"ץ שלא קיבל את תיק החוץ וקיבל פרס ניחומים כשר האנרגיה. גם בכיר הליכוד יולי אדלשטיין לא מונה לשר ואליו מצטרף דני דנון שנשאר מחוץ לממשלה. לעומתם, מאי גולן לאחר שלא קיבלה מבוקשה החרימה את ועדות הכנסת ולבסוף מונתה לשרה בלי תיק במשרד ראש הממשלה. גם ח"כ חיים כץ שלא נחשד כתומך נלהב של נתניהו קיבל מינוי ברגע האחרון.  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ישראל כץ חחחח קיבל חזק עמוק (ל"ת)
    יעקב ארדן 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מה
    מחמד 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קונה אותם בושה.קונבינות שקט.
    סגור
  • 1.
    תתחילו להירגע ולעבוד במקום לריב (ל"ת)
    סימה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור