בארץ

נרצח שלישי בפיגוע הדריסה בירושלים: אשר מנחם פלאי בן ה-8

אשר מנחם פלאי בן ה-8 הוא הנרצח השלישי בפיגוע הדריסה שארע אמש (שישי) בירושלים. אחיו הצעיר, יעקב ישראל בן ה-6, שנרצח גם הוא בפיגוע הובא למנוחות אמש לפני כניסת השבת
מערכת ice |  1
זירת הפיגוע בירושלים (צילום דוד זולדן)
נרצח שלישי בעקבות פיגוע הדריסה שארע אמש (שישי) בירושלים. יממה לאחר שמותם של יעקב ישראל פלאי בן ה-6 ושל אלתר שלמה לדרמן בן ה-20, במהלך השבת נקבע מותו של אחיו בן ה-8 של יעקב ישראל, אשר מנחם פלאי, שנפצע בצורה אנושה בפיגוע והיום הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.
הלוויתו של אשר מנחם תתקיים הערב והוא יקבר לצד אחיו הקטן. כזכור, אביהם, אברהם, עדיין מאושפז במצב בינוני בעקבות פיגועה הדריסה.
 
אברהם ליווה את שני ילדיו הקטנים לתחנת האוטובוס כשהם לבושים בבגדי שבת ומוכנים לנסוע לבני ברק על מנת לחגוג שבת חתן משפחתית שהתקיימה בעיר. האב, שהתכוון לחזור ולאסוף ילדים נוספים לתחנת האוטובוס, נקלע לאירוע כאשר המחבל, חוסיין קראקע בן ה-31, האיץ את רכבו ודרס את המחכים בתחנה.
הנרצח השלישי בפיגוע, אלתר שלמה לדרמן, התחתן רק לפני מספר חודשים. אשתו, שהייתה לצידו בעת הפיגוע, ניצלה בנס. השניים היו בדרכם לעשות את השבת אצל הוריו.
בעקבות ההסלמה בשבועות האחרונים, אמר בשטח השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כי צריך להיערך למבצע חומת מגן 2, אך הדבר לא תואם עם ראש הממשלה ושר הביטחון ולכן לא ברור באם מבצע כזה ייצא לפועל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בטונדה בטרמפיאדה הקוביות שמצילות חיים
    Mtlk 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטונדה בטרמפיאדה הקוביות שמצילות חיים
    סגור