בארץ

המוחים לא מפסיקים: "תעצרו את טירוף המערכות"

המחאה נגד הרפורמה המשפטית נמשכת - זו השבת השביעית ברציפות - בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. ח"כ שרון ניר מישראל ביתנו נאמה באשדוד וקראה: "תעצרו את טירוף המערכות"
מערכת ice | 
שרון ניר (צילום מתוך פייסבוק Sharon Nir - שרון ניר)
אחרי השביתה והפגנת הענק ביום שני כנגד הרפורמה המשפטית אותה מובילים שר המשפטים יריב לוין וראש הממשלה בנימין נתניהו, הערב (שבת) הפגינו בכ-50 מוקדים שונים זו השבת השביעית ברציפות כנגד הרפורמה.
ח"כ תא"ל במיל' שרון ניר מישראל ביתנו נאמה הערב בהפגנה שהתקיימה באשדוד ואמרה: "אני מרגישה שליחות ואחריות עצומה למפעל הציוני הגדול ביותר שידעה הארץ הזאת. כל חיי שירתי בארגון מופת ושמו צה"ל, וזכיתי לחנך דורות לקירוב לבבות ואיחוד השורות בקרב חיילי וחיילות צה"ל, חילונים ודתיים, יהודים ולא יהודים, נשים וגברים, פריפריה ומרכז, כולם אחים אנחנו – למען מטרה נעלה והיא מדינת ישראל.
 
"אני ניצבת לפניכם היום לא רק כחברת כנסת מודאגת, אלא כאמא לקצין קרבי בסיירת צנחנים", הוסיפה ניר וקראה. "בטח כמו מרבית ההורים של חיילים וחיילות וזועקת איתכם בקול גדול: ממשלת ישראל, תעצרו את טירוף המערכות שמובילים ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השר לוין וח"כ שמחה רוטמן. נבחרתם בבחירות דמוקרטיות, לא יתכן שתחרבו את הדמוקרטיה, זה לא המנדט שניתן לכם!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה