בארץ

איילת שקד על המצב: "המדינה הדרדרה למצב לא טוב"

בריאיון חשוף לרפי רשף בתכנית "אינטימי", חוזרת שקד להפגנות מולה ולאותה "מכונה" שיצאה נגדה כשהייתה שרה בממשלת השינוי של בנט ולפיד: "הייתה תקופה קשה אבל אני אדם קשוח", על המצב היום במדינה: "מפעילים כלים אגרסיביים" | הצצה בלעדית לגולשי ice
מערכת ice |  4
איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
איילת שקד, שרת הפנים לשעבר ויו"ר דירקטוריון קבוצת קרדן נדל"ן לעתיד, בהתייחסות ראשונה הערב (חמישי) על ההסתה בין שני המחנות בפוליטיקה הישראלית שהגיעו לשיאם גם בעקבות הרפורמה המשפטית. את הדברים אמרה שקד בריאיון לרפי רשף בתכנית "אינטימי" בקשת 12 שתשודר הלילה בשעה 22:50.
על ההפגנות שהיו נגדה כשהייתה בקואליציה, ואותן מכנה המגיש "כמה את סבלת מהמכונה?", ענתה שקד כי זה היה מאוד קשה: "זאת הייתה תקופה מאוד קשה", אמרה שקד. לשאלת רשף אם לחצו אותה אישית או קיללו אותה, ענתה שקד בחיוב והוסיפה: "אני אדם קשוח וידעתי לעמוד בזה".
 
מגיש הטלוויזיה הוסיף לשאול את שקד אם היא כועסת על אלו שמיררו את חייה בעבר, ועל כך ענתה השרה לשעבר: "אני לא עסוקה בכעסים האלה", והוסיפה גם את דעתה על המצב כיום: "המדינה הידרדרה למצב לא טוב, היום זה משני הצדדים שמפעילים כלים שבעיניי הם מאוד אגרסיביים ולא צריך להפעיל אותם. אבל אני לא מתעסקת עכשיו בכעס על העבר".
כזכור לפני עשרה ימים התייחסה שקד במוצהר לגבי הרפורמה במשפט שמקדם שר המשפטים יריב לוין, ואמרה כי היא תומכת במתווה הנשיא: "מכירה היטב את יריב לוין, הוא אוהב את המדינה. אני מכירה היטב את אסתר חיות, היא אוהבת את המדינה. אני מכירה היטב את ראשי האופוזיציה, הם אוהבים את המדינה. הרפורמה חשובה ונצרכת ויכולה לעבור בהסכמה רחבה. ההצעה של הנשיא מאתמול, היא הזדמנות לשיח ולהדברות. אז שבו, דברו".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ראיתי הכל אני שמאל שמאל אבל הוא פשוט סקסיסט ומעצבן. די
    כ 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די עם זה
    סגור
  • 3.
    הטלת וטו על נבצרות של השקרן והנה התוצאה (ל"ת)
    ביביסט לשעבר 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא נשכח
    עיתונאי בכיר 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בגללך ובגלל הבוטן השחצן.
    סגור
  • 1.
    איילת שקד גם קיבלה הנחיות מפורם קוהלת
    ישראלי 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיא למעשה התחילה את המהלך .עכשיו אולי היא מבינה איזה נזק היא עשתה בפירוק הממשלה הקודמת . אשתו של אבו יאיר שנאה אותה וזרקה אותה מהלישכהנובעלהנשל אישתו של אבו יאיר שתק כמו דג . איילת לא רוצים לשמוע אותך את אפס .
    סגור