בארץ

טלי גוטליב בהלם: "לא מאמינה שלפיד היה ראש ממשלה"

נציגת הליכוד התוססת משתפת בתובנה על יו"ר האופוזיציה ומגחכת על דברי הנגיד: "העובדה שהנגיד אומר שהרפורמה תפגע בכלכלה זו אמירה שהצחיקה אותי"
דוד זולדן | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90)
ח"כ טלי גוטליב מהליכוד התראיינה היום (חמישי) בתכניתה של סיוון כהן ברדיו 103FM והתייחסה לפוליטיזציה של הכלכלה ולאמירתו השנויה במחלוקת של נגיד בנק ישראל כי ייתכן שהרפורמה תפגע בכלכלה.
"לכלכלנית הראשית במשרד האוצר אין שום סמכות להוציא הודעת דוברות מבלי שהיא עוברת את אישור שר האוצר", אמרה גוטליב בפסקנות, "יזכרו הפקידים, הבכירים ביותר, שמי שעומד מעליהם זה קודם כל העם, והעם בזכות נבחריו. שר האוצר צריך לאשר הודעה כזו. מי ששולט בשיח ומי ששולט במידע, בין אם הוא נכון או לא, הם פקידים בכירים בתוך השירות הציבורי. היא לא הוציאה תשקיף, אם היה תשקיף הייתי בודקת על יסוד מה היא הסיקה את המסקנה הזו. היא קיבלה את רוח הנבואה ולא ידעתי? כי נבואה נתנה לשוטים. לכן כל אמירה שתהיה הפחתה בתשלום מיסים, אין לה על מה להישען מעבר לספקולציה".
"אני לא מוטרדת מהמצב הכלכלי", הודתה גוטליב, "אני לא מוטרדת מהכותרות כי ברור לי שמאחוריהן אין דבר וחצי דבר, כלכלת ישראל היא כלכלה חזקה. כמו שאמרתי, העובדה שהנגיד אומר שהרפורמה תפגע בכלכלה זו אמירה שהצחיקה אותי, כי אין בין הרפורמה לבין עולם הכלכלה דבר וחצי דבר".
 
"מי שפוגע בדמוקרטיה מאז ומעולם, מי שהפריע מאז ומתמיד לדמוקרטיה ולתפארת הדמוקרטיה זה השמאל. כשהשמאל בשלטון הוא מבין בדמוקרטיה לשיטתו, כשהימין בשלטון ושכל מה שהימין רוצה לעשות זה לחוקק חוקים שיהיו לטובת האזרחים, הפרדת רשויות, אז אין דמוקרטיה. זו הפחדה הזויה שכל כולה רצון השמאל למוטט את הימין. אין פה שום דבר מהותי. תשאלו את עצמכם בחקיקה שהעברנו השבוע בקריאה ראשונה, איך העובדה שאני משנה את הרכב הוועדה למינוי שופטים ומוציאה את נציגי לשכת עורכי הדין, והצפי שלי למנות שופטים בתקופה הקרובה זה שניים שלושה שופטים", אמרה גוטליב בלהט אופייני.
עוד אמרה גוטליב כי: "אני חשה בוז מוחלט קודם כל לשמאל ולהתנהלות שלו בתקופה האחרונה. בעד שום מחיר שבעולם לא הייתי פוגעת במעמדה של המדינה שלי בעולם. השמאל משתמש באמצעי תקשורת זרים ומעבירים אינפורמציה שגויה שמפחידה את העולם מפנינו. אני מאמינה מאוד בכוחה של המדינה שלי ובתפארת שלה. תראי איך יש פה דיסאינפורמציה, לדוגמה אתמול העברנו את חוק החמץ. חוק החמץ קובע איסור בלי ענישה, אני חוזרת בשאלה ואני מופקדת על שמירת זכויות אדם, בטח את זכותו לחילוניותו. לא היינו נדרשים לחוק הזה אם בג"ץ לא היה מתערב בסוגייה לא שפיטה בעליל".
גוטליב חתמה: "כשאני שומעת את יאיר לפיד בכנסת, אני לא מאמינה שהאדם הזה היה ראש ממשלה. בעוד שאנחנו אנשי הימין מבהירים ואומרים, אני חברת כנסת של כל עם ישראל, אני מופקדת על טובת כל אזרחי ישראל, מהפה שלי לא ייצאו המילים מרי אזרחי, שפיכות דמים. אין דבר כזה, זה כמו משל שלמה עם האימהות והתינוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה