בארץ

סמוטריץ' מתנצל על אמירתו: "חשוב לי להתנצל בפני צה"ל ומפקדיו"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' פרסם היום פוסט בפייסבוק ובו התנצל על אמירתו לאחר הפיגוע בחווארה: "חשוב לי להתנצל בפני צה"ל ומפקדיו, בדגש על אנשי חיל האוויר". שר הביטחון גלנט בירך: "מברך את חברי לממשלה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ סריה דימנט)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' פרסם היום (רביעי) פוסט בפייסבוק ובו התנצל על אמירתו מלפני כמה ימים במהלכה יצא בדרישה נחרצת: "ישראל צריכה למחוק את הכפר חווארה". כזכור, הדרישה של סמוטריץ' עלתה לאחר הפיגוע בו נרצחו האחים יניב ז"ל.
סמוטריץ' כתב בפוסט: "יש לי ידיד, טייס בחיל האוויר במילואים בדרגה בכירה, ששיקף לי את התחושה שעוררה אצל חבריו אנשי צוות האוויר האמירה שלי אחרי הרצח הנורא של הלל ויגל יניב הי"ד ואת תרומתה למחאת הטייסים."
 
סמוטריץ' המשיך וכתב: "חשוב לי קודם כל להתנצל בפני צה"ל ומפקדיו, בדגש על אנשי חיל האוויר, אם היה לי חלק בשבירת האמון החשוב כל כך בין צה"ל, כצבא העם, לדרג המדיני הנבחר".
כזכור, מאז פרסום הדרישה על ידי סמוטריץ' מחאת הטייסים גברה ודוברות הבית הלבן הודיעה כי סמוטריץ' לא ייפגש עם מקבילתו האמריקאית ולא עם בכירי ממשל, אמירה שהגיעה, ככל הנראה, לאחר הדרישה של סמוטריץ'.
בין המברכים על ההתנצלות ניתן למצוא את שר הביטחון יואב גלנט שכנראה מרגיש את מחאת המילואימניקים יותר מכולם. גלנט כתב: "מברך את חברי לממשלה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', על מילים חשובות וגילוי אחריות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה