בארץ

המפכ"ל לשעבר נגד בן גביר: "כמו לשים בקוקפיט אדם בלי רישיון טיס"

בעקבות התנהלות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, תקף אותו הבוקר בחריפות סגן המפכ"ל לשעבר ניצב בדימוס זהר דביר: "איש עם 53 כתבי אישום, מתוכן שמונה הרשעות, שלא היה יום אחד בניהול של מערכת, לוקח את המערכת הכי רגישה ונתונה ללחצים"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash)
ניצב בדימוס זהר דביר, לשעבר סגן המפכ"ל ומפקד הימ"מ, תקף הבוקר בחריפות את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בעקבות הדחתו של מפקד מחוז תל אביב ניצב עמי אשד.
דביר אמר בראיון לענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM כי "אין הרבה מה לומר על ליקוי המאורות שכולנו נמצאים בו. עצמאותה של המשטרה היא דבר קריטי במדינה דמוקרטית, משטרה א־פוליטית שלא מתערבים לה בשיקולים, המפכ"ל והמשטרה כפופים לחוק ולא לדמות כזו או אחרת".
 
לדברי ניצב בדימוס דביר, המפכ"ל שבתאי לא צריך היה להתפטר: "אני חושב שטוב שהמפכ"ל חזר בו וקיבל את ההחלטה הנכונה", אמר דביר, "זו לא החלטה פשוטה לומר 'טעיתי'. אנו עומדים מאחוריו. כולנו משוכנעים שמה שקורה עכשיו זה היום ונורא, כל האורות מהבהבים, מי שנמצא על ההגאים קצת משתהה ומתעלם. המפכ"ל צריך להגיד שהוא מבין את המדיניות, ושייתנו לו לעשות זאת בדרכים שלו, השר הזה, בן גביר, לא היה יום אחד במשטרה או בצבא או מפקד על אירוע יום אחד".
על השר הממונה בן גביר אמר זהר דביר: "איש עם 53 כתבי אישום, מתוכן שמונה הרשעות, שלא היה יום אחד בניהול של מערכת בגודל כזה או אחר, לוקח את המערכת אולי הכי רגישה ונתונה ללחצים, אני מדמה זאת כמו לשים בקוקפיט מישהו בלי רישיון טיס. על ההגאים יושב המפכ"ל, בן גביר הוא איש הלא נכון במקום הלא נכון. יש אנשים יותר מתאימים לתפקיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טייס ללא רישיון
    אזרח הגון 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד במטוס עמוס נוסעים !!
    סגור