בארץ

רני רהב קורא לעצור את משפט נתניהו: "תצילו אותנו מהכאוס"

איש הפרסום קרא לפרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן להפעיל את הסעיף בחוק שמרשה לו לעצור הליכים פליליים, והשווה פעולה כזו, ואת חשיבותה למדינה, לחנינה שקיבלו אנשי השב"כ שהיו מעורבים בפרשת קו 300
מערכת ice |  1
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
איש הפרסום רני רהב קרא היום (ראשון) לעצור את משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בטענה כי "אין דרך אחרת לאיחוי הקרע בעם" ולעצור את התפרצותה של "מלחמת אחים". 
"לדעתי, החברה הישראלית מתקשה לעמוד בתוצאות ההליך החשוב הזה", אמר רהב במכתב, שגם הופנה לנשיא המדינה יצחק הרצוג, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, שר המשפטים יריב לוין, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, שר הממשלה וחברי הכנסת. 
 
"המשפט עלה מאות מיליונים למשלם המיסים - והיד עוד נטויה למאות מיליונים נוספים - זאת מלבד כוח האדם הרב המוקצה לכך בפרקליטות ובביהמ"ש, שיכול להתפנות לעבודתו למען אזרחי ישראל". 
 
במכתב קרא רהב לפרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן, להפעיל את סעיף 231א בחוק סדר הדין הפלילי - עיכוב הליכים פליליים. על פי הסעיף היועץ המשפטי לממשלה רשאי להכריז על עיכוב הליכים פליליים של אדם ולהאציל את הסמכות הזאת לפרקליט המדינה. 
במכתב השווה רהב פעולה מסוג זו לחנינה שהנשיא דאז חיים הרצוג נתן לאנשי השב"כ שהיו מעורבים בפרשת קו 300. "כפי שהנשיא הרצוג ה-1 עשה מעשה שהציל את המדינה בכלל ושירות הביטחון הכלל בפרט, כך אני מצפה ממך להגן על החברה הישראלית בגופך", כתב, "במידה ותפעיל את הסעיף המדובר בחוק, תציל את המדינה מכאוס מתמשך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חובה לסגור את תיקי כבוד ראש הממשלה בנימין נתניהו
    גבריאל 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועדיף שעה קודם
    סגור