בארץ

יום השואה: החברות העסקיות שייקחו השנה חלק בזיכרון בסלון

לצד מאות חברות ועסקים הבוחרים לארח מפגשי זיכרון בסלון, אנחנו רואים כי המגזר העסקי לוקח אחריות נוספת על זיכרון השואה ומקיים מספר צעדים משמעותיים, פעילויות מגוונות, לצד הסלונים עצמם
מערכת ice | 
זיכרון בסלון (צילום זיכרון בסלון)
זיכרון בסלון מקבץ מדי שנה שני מיליון בני אדם למפגשים מרגשים ועמוסי משמעות בעשרות אלפי סלונים בארץ ובעולם. אנו בארץ צריכים להיערך לקראת היום שבו לא יהיו עוד איתנו שורדי שואה שיוכלו למסור את עדותם ולהבטיח שזיכרון השואה יישאר חי ורלוונטי מתמיד.
לצד מאות חברות ועסקים הבוחרים לארח מפגשי זיכרון בסלון, אנחנו רואים כי המגזר העסקי לוקח אחריות נוספת על זיכרון השואה ומקיים מספר צעדים משמעותיים, פעילויות מגוונות, לצד הסלונים עצמם.
HOT
HOT כפלטפורמה מרובת ערוצים, שותפה למאמץ המשותף לדאוג ליום שאחרי, ולהבטיח שגם אז הזיכרון יישאר חי ורלוונטי. בשנים האחרונות ישנם יותר ויותר סלונים אשר לא נוכחת בהם עדות חיה. לכן, HOT הנגישו השנה את סיפורי השורדים דרך HOT VOD.
במסגרת שיתוף פעולה עם זיכרון בסלון, הופקו וצולמו שישה סיפורים של שורדי שואה, בערב יום השואה, וביום השואה עצמו. עדויות אלו ישודרו ב-HOT VOD ובערוצים השונים של HOT, ויזמינו את הצופים להתכנס עם בני ביתם והשכנים, ולקיים מפגשי זיכרון בסלון מרגשים ומשמעותיים. בין היתר ניתן למצוא גם עדויות המותאמות לצעירים ובני נוער.
בנק לאומי
סניפי הבנק יהפכו למוקד חברתי ויארחו מפגשי זיכרון בסלון ללקוחות ועובדי הבנק ביותר ממאה סניפים בכל רחבי הארץ. בעשייה מרגשת זו, הבנק מעודד לקיחת אחריות על זיכרון השואה והופך את סניפי הבנק למוקד קהילתי עבור הלקוחות בערב יום הזיכרון לשואה. בסלונים יספרו את סיפורם שורדי שואה, בני ובנות הדור השני ואף חלק מעובדי הבנק שייקחו חלק גם כן.
סטימצקי וקרביץ
החנויות מציעות ערכות מארח - ערכת המארח של זיכרון בסלון, מביאה אליכם עד הבית את כל מה שאתם צריכים כדי לארח בקלות מפגש מרגש ומשמעותי בערב יום השואה. הערכה כוללת הגדה מאוירת ליום השואה עם עדויות נבחרות, קטעים לשיתוף ומספר הצעות לדיון וכרטיסיות, עם הנחיות ועצות למארח המתחיל והוותיק. את הערכות ניתן לרכוש בסניפים של קרביץ ובאתר, באפליקציית WOLT ובסניפים של סטימצקי.
 
מגוון חברות הייטק
ב-2030 כנראה שכבר לא יהיו שורדי שואה שיוכלו לספר את הסיפור שלהם, לכן צריך להמשיך להשמיע את קולם וסיפורם. עשרות חברות הייטק בחרו להכשיר את העובדים שלהם ללמוד את סיפור ההישרדות של שורדי שואה בסלונים ולקיים מגוון מפגשי זיכרון בסלון. מרגש לראות גם כאן את התגייסות המגזר העסקי למשימה. בין החברות שלוקחות חלק בתוכנית הן WIX, אפלייד מטריאלס, משרד עו"ד מיתר, רפק אנרגיה, בנק מזרחי, MAX, קבוצת דרייב-דרך ארץ, Fiverr, ביפור חיים ,יסמין לוקץ' ועוד.
WAZE
בניווט באפליקציה במהלך ערב יום השואה וביום השואה תוכלו לראות מפגשי זיכרון בסלון הקרובים לביתכם, להירשם ולקחת חלק ביום החשוב הזה באופן משמעותי.
EASY
במהלך השבוע שלפני יום השואה הציבור יוכל לאתר מפגשי זיכרון בסלון הפתוחים לקהל הרחב באפליקציה, ולהירשם בצורה פשוטה וידידותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה