בארץ

גאווה: הכנסת מצדיעה ל-120 החיילות והחיילים מצטייני הנשיא

מצטייני הנשיא, שישתתפו בטקס המצטיינים בבית הנשיא ביום העצמאות, הגיעו היום למשכן הכנסת לקבלת פנים חגיגית בנוכחות יו"ר הכנסת אמיר אוחנה: "אתם עמוד האש הצועד לפני המחנה"
מערכת ice | 
מצטייני הנשיא (צילום נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
יו"ר הכנסת, חה"כ אמיר אוחנה, קיים היום (רביעי) בכנסת קבלת פנים חגיגית ל-120 החיילות והחיילים מצטייני נשיא המדינה, ואמר להם: "כשדוד בן-גוריון ביקש לתמצת את נס ההישרדות של מדינת ישראל, הוא אמר: 'אילו נדרשתי למצות כל מהותה של ההיסטוריה היהודית במילים אחדות, הייתי אומר שלוש מילים: איכות מול כמות. תמיד, בכל הדורות – מימי יהושע בן נון ועד מלחמות צבא ההגנה לישראל – עמדנו מעטים מול רבים'".
"אתם עמוד האש הצועד לפני המחנה", אמר יו"ר הכנסת לחיילות והחיילים המצטיינים. "לא נבחרתם בזכות יתרון כמותי או מעלות חיצוניות אחרות, אלא בזכות העובדה שהנכם 'המעט', קבוצה קטנה ומובחרת בעלת איכויות יוצאות דופן של צמצום והקטנת ה'אני' לטובת מטרה נעלה יותר, הנשגבת שבפסגות – השמירה על שלומם וביטחונם של אזרחי מדינת ישראל, והבטחת קיומה וביטחונה".
 
"המעבר מאתמול להיום, מיום הזיכרון לשואה ולגבורה בו ציינו את השמדתם של למעלה משליש מבני עמנו למעמד זה, בו התכנסנו כדי להעלות על נס את מצוינותכם בשירות הצבאי, מזמן לנו הזדמנות ייחודית להביט בשני האירועים ולהבין לעומק דבר נוסף: את שהיה חסר לעם היהודי – מגן וחרב. היכולת להגן על עצמנו, בכוחות עצמנו. צבא ההגנה לישראל מגלם את ההבטחה: לעולם לא עוד". 
את דבריו סיים יו"ר הכנסת כשהוא מצדיע לחיילות והחיילים המצטיינים. יו"ר הכנסת עבר בין החיילות והחיילים, אשר יקבלו ביום העצמאות את אות מצטיין הנשיא, שוחח עמם והעניק להם שי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה