משפט

ניר ברקת וצוותו הותקפו באלימות בת"א: שוטר פונה לבית החולים

שר הכלכלה ניר ברקת וצוותו הותקפו על ידי מספר מתפרעים בתל אביב, שוטר שהגן עליו בגופו פונה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי. מספר תוקפים נעצרו במקום. ברקת: "אין שום תירוץ לאלימות"
מערכת ice |  5
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעוד ההערכות מדברות על יותר מ-200 אלף מפגינים הערב (חמישי) בירושלים בהפגנת המיליון של הימין בעד הרפורמה במערכת המשפט, אירוע חמור נרשם הערב בתל אביב, כאשר שר הכלכלה ניר ברקת וצוותו הותקפו על ידי מספר מתפרעים שהתעמתו פיזים עם מאבטחי השר.
מלשכת השר ברקת נמסר כך: "השר ניר ברקת וצוותו הותקפו באלימות לפני זמן קצר, עת היה השר ניר ברקת בדרכו לרכבו בתל אביב. מספר מתפרעים התעמתו פיזית עם מאבטחי השר ועם שוטרים תוך ניסיון להגיע אליו ולפגוע בו. מאבטחי השר והשוטרים הגנו עליו בגופם. המתפרעים תקפו גם את השוטרים באלימות, שוטר אחד פונה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. מספר תוקפים נעצרו על ידי השוטרים במקום".
 
השר ניר ברקת התייחס לאירוע הקשה ואמר: ״אין שום תרוץ לאלימות. אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה ועלולה להביא לחורבן המדינה ולהפיכתנו למדינה ללא חוק וסדר. אני שולח איחולי החלמה מהירה לשוטר שנפצע ופונה לבית החולים. לכולם יש את הזכות להפגין, אך אין לאף אדם זכות לפעול באלימות״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יש לעצור כל מי שנהג באלימות .
    פטריוט 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו עם האלימות והסתה. תזכרו תמיד את הנופלים ואת קורבנם כדי שאנו נשבנבארץ הזאת. עד לאן. תשבו ותגיעו להסכמה. רפורמה רצויה על ידי כל הצדדים .
    סגור
  • 4.
    ברור
    ימין 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל מקום בו נמצא השמאל הישראלי, שם שוכנים השנאה וההתפרעות, והטירוף. ולמינים אל תהי תקווה.
    סגור
  • 3.
    כאשר השוטרים יבצעו את תפקידם מלא על מלא,זה לא יקרה
    אשר 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוטרים היו צריכים, להוציא אלות כשהם רק התקרבו אל השר,ולהביץ לאנרכיסטים מכות נאמנות, שיוציאו להם את החשק להפקרות שלהם, ולך ניר ברקת,מה חשבת,לקבל תמיכה מהבריונים
    סגור
  • 2.
    מפגיני השמאל קלגסים אלימים (ל"ת)
    אורי 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פלוגות הסער של דרוקער
    דרוקר 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דרוקער הבטיח דם ברחובות אולמרט דיבר על עימות פיזי ומכות וכל שאר המסיתים ליבו את באש ופלוגות הסער הפשיסטיות יוצאות למלחמה להעמיד לדין את המסיתים ולא רק את החיילים שלהם
    סגור