בארץ

גלית דיסטל מתחרטת? "משהו בהתנהלותי טעון שיפור"

בראיון ל-103FM, הגנה השרה על מינויה של ד"ר גלי סמבירא לתפקיד מנכ"לית משרד ההסברה, למרות הדעות שלה

מערכת ice |  1
גלית דיסטל אטבריאן (צילום יונתן סינדל פלאש90)
למרות הביקורת והתנגדות בתוך הקואליציה בנוגע לדעותיה, הממשלה אישרה בראשון את מינויה של ד"ר גלי סמבירא לתפקיד מנכ"לית המשרד להסברה. השרה גלית דיסטל אטבריאן הגנה על המינוי בראיון ל-103FM אתמול. 
 
"היא לא שייכת לשמאל, גלי מורכבת מאוד. היא לא ביביסטית, אך האג'נדה שלה ופעילותה האקדמית ובארגונים אזרחיים הייתה ברורה, לעשות כל מה שהיא יכולה לעשות, לקדם את הקהל המסורתי, מזרחי מהפריפריה", אמרה השרה לאראל סג"ל ודוד ורטהיים. "היא מסוג האנשים שנורא קשה להכניס למגירה. היא גילתה לי כמה המסורת שגדלתי עליה היא מפוארת, היא נושאת את הדגל המסורתי על נס. האג'נדה המדינית שלה קרובה מאוד לזו של הליכוד. היא לגמרי בגוש הלאומי".
"אנחנו פתוחים לשלום, זו עמדת הליכוד ונתניהו מאז ומתמיד, אנו לא הולכים לכיוון של חלוקת המדינה כרגע אלא לשבירת החרם הפלסטיני ודרכו בעזרת השם הסכסוך יתיישב. אנחנו ממש לא בעד סכסוך לנצח", הוסיפה.
בהמשך אמרה אטבריאן: "משרד ההסברה יעסוק בהסברת חוץ ופנים, אני חושבת שישראל צריכה להיכנס לטיפול זוגי דחוף. אני מאוד מודאגת ממה שקורה ואני חושבת שאנו עומדים בפני קרע שלא ידענו. הרוב המכריע למעט הקצוות רוצים שקט ולחיות אחד ליד השני. אני רואה אותנו קורעים את כל האתוס ששיתף בינינו. גלי היא בין הבודדים שמסוגלים לשאת את התיאוריה של אבישי בן חיים, אך היא לא מעוררת אנטגוניזם בצד השני. אני לוקחת אחריות ולא זזה מילימטר מצדקת דרכי, אם הימין איתי והשמאל רק רואה הסתה, משהו בהתנהלותי טעון שיפור. אנחנו כרגע על סף תהום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצרה
    יוסף 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מחילה ואין הצדקה לניצולי שלך כשרה לפרופגנדה של הליכוד כביתרי בה לי לקיא כל פעם שאני שומע אותך
    סגור