בארץ

עצוב: הלכה לעולמה יעל גרימברג, קורבן האונס בקיבוץ שמרת

יעל גרימברג, קורבן האונס בקיבוץ שמרת, הלכה לעולמה בגיל 49 ונקברה בקריית אתא. גרימברג ז"ל הותירה אחריה חמש בנות
מערכת ice |  1
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
יעל גרימברג בת ה-49 הלכה לעולמה היום (ראשון) ונקברה בקריית אתא. גרימברג היא קורבן האונס הקבוצתי המזעזע שהתרחש בקיבוץ שמרת בשנת 1988. גרימברג הותירה אחריה חמש בנות.
גרימברג עברה אונס קבוצתי כאשר הייתה בת 14 בקיבוץ שבו גרה. במהלך ארבעה ימים, גרימברג נאנסה על ידי לא פחות מ-11 נערים שגרו בקיבוץ ועל ידי אורחים שהגיעו לקיבוץ. משפט זה הצליח לעורר סערה בזמן שהתקיים ותרם לשינוי הנדרש בהגדרת מקרה אונס.
 
מעשי האונס התרחשו לאחר ש-11 הנערים ביצעו חלוקה ביניהם וקבעו לוח זמנים למעשי האונס. מקרי האונס התרחשו ברחבי הקיבוץ: בחדר של גרימברג, במפעל הרהיטים של הקיבוץ, בבוסתן הגליל ובחוף הים בעכו.
כאשר המקרה הגיע לבית המשפט הוא נסגר עם זיכוי של 7 נאשמים. לאחר מחאה ציבורית שהתעוררה ברחבי הארץ, הורשעו ארבעה מהנערים בערעור שהוגש לבית המשפט העליון. אופיר בארי, אריק חזון ונדב ביטון נידונו ל-15 חודשי מאסר וצפריר צביסון נידון ל-12 וחצי חודשי מאסר. גרימברג סיפרה בראיונות שונים לכלי התקשורת במשך השנים כי היא מתקשה לקיים שגרת חיים נורמלית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חייבים לשלם !!!!
    Joejoe 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האונס נמשך עד היום !!! כל זמן שאין עונש ראוי ונקמה !!! עניין חי ונושם וצובר תאוצה ....בל י נשכח . לאנשים ולתומכיהם !!!!!
    סגור