מדדים ומחקרים

רמי לוי או חצי חינם? סל המוצרים הזול לשבועות נחשף

רגע לפני חג השבועות ועליית מחירי החלב, נערכה השוואה של סל המכיל 135 מוצרים הכרחיים לחג, בין רשתות השיווק בישראל. פערים של 30% בין הרשת היקרה ביותר לזו הזולה ביותר לחג. רמי לוי, חצי חינם וטיב טעם: מי הרשת הזולה בישראל לחג?
מערכת ice |  4
מי הכי זול לשבועות? (צילום unsplash)
חג השבועות, הידוע בתור חג הגבינות, ממש בפתח. רגע לפני החג, מחירי החלב והגבינות בישראל התייקרו משמעותית והביאו למכה קשה לכיס של הישראלים. ב"מעריב" ערכו מחקר ובדקו - איזו רשת מציעה את סל המוצרים הזול ביותר לחג, ואיפה הכי יקר לקנות?
למעשה, הסל אותו בחנו ב"מעריב" מכיל לא פחות מ-135 מותגים מובחרים לחג המכילים מוצרים שונים, בהם גבינות על שלל סוגיהן, ירקות, מוצרי אפייה, יינות, ממרחים, סירופים, פסטות קינוחים, חמוצים ועוד מוצרים הכרחיים בשולחן החג.
 
על פי הבדיקה שערכו ברשתות השיווק מכל מגזר, בהם ערבי, חרדי ורוסי, נמצאו פערים מטורפים של 30% לאותו הסל בדיוק. הממוצע הארצי לסל עמד על 1,925 שקל. הסל הזול ביותר שנמצא הוא של רשת חצי חינם,  עם סל של 1,683 שקלים ואחריו רשת רמי לוי עם סל של 1,735 שקלים. הסל היקר ביותר נמצא ברשת טיב טעם בשווי של 2,181 שקלים - הפרש של 498 שקלים על אותו הסל. הסקר מבוסס על פי מחירי רשתות השיווק למשרד הכלכלה ומעובדים באמצעות אתר פרייסז.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אז רמי לוי כבר לא הבל הזול במדינה?
    פני 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז רמי לוי כבר לא הסל הזול בישראל?
    סגור
  • 2.
    יוקר המחיה
    שלום 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל שלעם היהודי יש כמעט כל חודש חג,ובעקבות כך יש "מבצעים" ככה יש סיכוי לשרוד במדינה הזאת ,שאף אחד לא יחיה באשליה,מעט ממה שאנחנו משלמים מחזירים לנו לפני החגים,ולבסוף הרווחים שלהם במיליארדים,תחשבו על האפשרות שהסכומים האלה יתחלקו לציבור,מי אמר שחייב שנגדל במדינה מליארדרים
    סגור
  • 1.
    חרם
    מולייר 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החג הזה לא קונים גבינות במחיר החזירי עדיף לעשות על האש בשרי צריך להשאיר לחברות החזירות את המוצרים על המדף ולהחרים כל מוצר חלבי שאינו הכרחי. פשוט חרם
    סגור
  • למה הבשר יותר זול?תירנה בשר זה חרם?
    יון 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקנו רק מה שצרכים באמת בשביל לא להיות רעבים בלי להיות חזירים ביגלל חגים
    סגור