בארץ

מנכ"ל משרד הכלכלה מגבה את ברקת: "הרשת חלשה כמה שנים"

מנכ"ל משרד הכלכלה אמנון מרחב, מגבה את השר ברקת וטוען: "הרשות חלשה, כבר כמה שנים"
מערכת ice |  1
ח"כ ניר ברקת מהליכוד (צילום דוברות ניר ברקת)
אמנון מרחב, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה התראיין ב-103FM וסיפר על הרצון של השר ניר ברקת לפטר את מיכל כהן, הממונה על התחרות. מרחב אמר: "רשות התחרות זה הכלי המרכזי שקיים למשלה כדי להיאבק ביוקר המחיה, בפוקוס על המונופול והקרטלים הגדולים החוסמים את התחרות הנדרשת להורדת מחירים. לא מהיום ולא מאתמול הרשות חלשה, כבר כמה שנים."
מרחב מגבה את השר ברקת וטוען: "אין לנו זמן לשחק בשאנטי באנטי". מרחב טען: "זו הזיה שחלק מהתקשורת מפמפמת כדי להציג את הגברת כהן לשעיר לעזאזל שנזרק מתחת לגלגלי המאבק של יוקר המחיה, זו פרשנות של מי שרוצה ללבות מאבקים לא עניינים."
 
כזכור, ברקת זימן את כהן לשיחה במסגרתה אמר לה כי אין לו אמון בה ומכאן בחר לפעול להדיחה מהתפקיד. כתגובה לכך, בכירי רשות התחרות לדורותיה ומומחים מהאקדמיה קראו לברקת להימנע מפוליטיזיציה של רשות התחרות וחתמו על הצהרה משותפת שקוראת לעצור את פיטוריה של מיכל כהן הממונה הנוכחית. "אנו, קהילת דיני התחרות, מתנגדים נחרצות לכוונתו של שר הכלכלה להביא לפיטורי הממונה על התחרות, עו״ד מיכל כהן", נאמר בהצהרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומי יעזור להם? נכון מפלגת המשפט - שחיתות במיטבה
    עודד 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התעוזה של המונופולים נובעת מכך שהם יודעים שיש להם גיבוי ממפלגת המשפט ויגיד לי מישהו שזו לא שחיתות ופגיעה באזרח הקטן שרוצה שהמחירים ירדו
    סגור