בארץ

חברי כנסת מהימין הפכו ליעדי תקיפה: אקוניס הותקף בת"א

אחרי הדרמה של ליל אמש ובעקבותיה פיצוץ השיחות בבית הנשיא, מתנגדי הרפורמה מחדשים את יעדי התקיפה ומציבים את נציגי הקואליציה כיעד מוצהר   
דוד זולדן |  3
אופיר אקוניס (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
אופיר אקוניס, שר המדע, החדשנות והטכנולוגיה תועד היום מתעמת עם שכנו בשכונה בה הוא מתגורר בתל אביב סביב הרפורמה המשפטית המתגבשת. בתיעוד הבא תועד אקוניס בוויכוח סוער עם תושב השכונה שהתגרה בו כשר רכב על אופניו. 
"אתה קורא לי פשיזם, אני שירתי בצבא", הטיח השכן באקוניס עד שהויכוח התלהט והשניים החליפו מהומות: "אתה איש מביש". והשכן הוסיף ואמר לשר כי הוא "אפס מאופס".
 

"אתה קיללת אותי ואמרתי לי שאין מקום לגור פה. מי שואל אותך?" ירה אקוניס. השכן הלא נשאר חייב והשיב: "לא רוצים אותך בשכונה הפלורליסטית הזאת". "אתה בושה אתה לא דמוקרט אתה אומר לאנשים איפה לגור", הגיב אקוניס.
יש לציין כי מאז התעוררות המחאה נגד הרפורמה, בכיכר הסמוכה לביתו של השר אקוניס הפגינו בקביעות מפגינים ואף כינו אותה: "כיכר השפן" במטרה ליצור לחץ על השר בסוגיית הרפורמה. 
מנגד נדמה שלימין נגמרה הסבלנות והשטח הליכודי מתעורר ועשוי ליצור לחץ על רה"מ נתניהו. הזעם על בחירת חברת הכנסת קארין אלהרר לוועדה לבחירת שופטים שנבחרה גם בזכות קולותיהם של נציגי הליכוד גורמת למבוכה וזעם בימין. ארגון 'אם תרצו', תומך נלהב בנתניהו עד כה הודיע באופן מפתיע על קיום הפגנה מול ביתו בקיסריה שנועדה להפעיל מכבש לחצים ולחוקק עוד במושב הקיץ את סעיפי המהפכה המשפטית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אופיר היקר
    הדס 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המפגינים האלה חושבים שתל אביב שייכת להם ממש חוצפנים
    סגור
  • 2.
    תענוג לראות את כל הלוזרים שהפסידו בקלפי-צועקים דמוקרטיה (ל"ת)
    שירה 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    אקוניס סתם פולישוק (ל"ת)
    אורח 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור