בארץ

"נביא הישגים": הוצגה תכנית החומש הלאומית להסדרת ההתיישבות בנגב

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס אמש את ועדת השרים לענייני הסדרת ההתיישבות בנגב והציג את תכנית החומש הלאומית של השר עמיחי שקלי
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

התכנית הלאומית להסדרת ההתיישבות והפיתוח הכלכלי בנגב של השר עמיחי שקלי הוצגה אמש במסגרת וועדת השרים לעניין ההתיישבות בנגב, בדיון הציג השר לשיוויון חברתי עמיחי שקלי סקירה על מצב האוכלוסייה בנגב והציג את תכניתו להסדרת ההתיישבות בשנים 2023-2025.
 

ראש הממשלה הנחה את השר איתמר בן גביר להציג תכנית למלחמה בפשיעה בחברה הערבית שפוגעת בכלל החברה בנוסף שר החינוך יואב קיש הציג את הבעיות של החברה הבדואית בהשתלבות במוסדות החינוך, במהלך הדיון ביקש ראש הממשלה ממשרד המשפטים להציג תכנית לטיפול במגפת הפוליגמיה.
 

ראש הממשלה אמר במהלך הדיון: "אנחנו מכנסים היום לראשונה את הישיבה הראשונה של ועדת השרים לענייני החברה הבדואית, נעסוק גם בהסדרת ההתיישבות, גם הבדואים בחברה, בנושאי המשילות וגם בשאר תחומי החיים, הכוונה שלנו לשנות המציאות, שנינו דברים רבים בנגב, יש פריחה גדולה אבל אנחנו רוצים שהבדואים יהיו חלק מזה בכל התחומים".
 

השר שיקלי אמר: "אחרי עבודה מאומצת אנחנו מביאים לשולחן הממשלה תכנית חומש לאומית שתכליתה להביא להסדרת ההתיישבות בנגב וגם מאבק בפוליגמיה שמנוגדת לחוק בישראל, נקים צוות לאומי שתדון בתמריצים לעידוד המאבק בפוליגמיה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה