בארץ

מירי רגב לבן גביר: "תפעלו למניעת שיבוש תפקוד נתב"ג"

ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית הצהירו כי בכוונתם לחסום את כבשי הגישה לנתב"ג בשני הבא
מערכת ice |  1
מירי רגב (צילום אתר הכנסת)
על רקע הצהרת ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית כי הם יחסמו את הגישה לנתב"ג בשני הבא, שר התחבורה מירי רגב שיגרה מכתב היום (שלישי) לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בו קראה לו לפעול על מנת למנוע "שיבוש תפקודו התקין של נמל התעופה". 
"חסימת דרכי הגישה לנמל התעופה בן גוריון, היא בעלת השלכות מרחיקות לכת על פעילות שדה התעופה, ואם תתממש היא עלולה להביא לשיבוש פעילות הנמל ולפגיעה חמורה בציבור הנוסעים, על כל המשמעויות כבדות המשקל הנובעות מכך", כתבה רגב. 
 
"אני מבקשת להפנות את תשומת לבך לעניין חשוב זה על מנת שתפעלו במסגרת סמכותכם ואחריותכם על פי דין כך שלצד פעילות המשטרה המאפשרת מחאה בטוחה במסגרת המותר על פי החוק, תפעלו למניעת שיבוש תפקודו התקין של נמל התעופה". 
כאמור, ראשי המחאה נגד הרפורמה הכריזו היום (שלישי) על תחילתן של "פעולות התנגדות יומיות", כאשר הראשונה תהיה הפגנה בנתב"ג בשני הבא. 
פרופ' שקמה ברסלר, ממובילי המחאה, אמרה כי "אלה ימים קריטיים לחזון המייסדים של מדינת ישראל, לערכי מגילת העצמאות של צדק, חופש ושוויון. מה שהתחיל לפני שבועיים כסלאמי הולך ומתברר כבליץ חקיקה מטורף ואכזרי שיהפוך את ישראל לדיקטטורה דה פקטו כבר בשבועות הקרובים. 
"ביום שני הקרוב, יום של הצבעות דיקטטוריות בכנסת על חוק העבריינים, קבוצת כוח קפלן תוציא הפגנה חוקית ודמוקרטית בנתב"ג. זו תהיה מחאה בלתי אלימה שתבהיר לנתניהו ולחבורת הקיצונים שהשתלטה על המדינה שתנועת המאבק לא תתן להם להרוס את ישראל. ההפגנה הגדולה בנתב"ג תהיה פעולה מרכזית אחת מתוך סדרת פעולות התנגדות שיינקטו במהלך השבוע ושפרטים עליהן יימסרו רגע לפני הזנקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה מה שמעניין אותם, טיסות לחו"ל, כשהכל מתייקר בארץ
    1 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחבורה ציבורית מתייקר אחרי החופש הגדול,, דירות מתייקרות, מזון מתייקר. אבל העיקר שיהיו להם טיסות, זה מה שמעניין אותם.
    סגור