בארץ

ליל ההתנגדות: הפגנות ברחבי הארץ, רחוב קפלן ונתיבי איילון נחסמו

המחאה נגד המהפכה המשפטית נמשכת גם הערב: עשרות אלפי מפגינים התפרשו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ וחסמו כבישים: כביש החוף נחסם לשני הכיוונים, כמו גם כביש 4 וכביש 75. סמוך ל-21:00 נחסמו גם נתיבי איילון
מערכת ice |  2
הפגנות בתל אביב (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
יומיים אחרי "יום השיבוש", המחאה נגד המהפכה המשפטית נמשכת גם הערב (חמישי) במסגרת "ליל ההתנגדות" שעליו הכריזו פעילי המחאה. עשרות אלפי מפגינים התכנסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ וחלקם חסמו צמתים וכבישים.
בין היתר המפגינים חסמו הערב למשך כשעה את כביש החוף במחלף בית ינאי ובגשר נעורים לשני הכיוונים. לאחר השעה 20:00 חסמו המפגינים גם את כביש 4 בצומת רעננה בשני הכיוונים, ואת כביש 75 צומת נהלל, וצומת זיכרון יעקב בשני הכיוונים. סמוך לשעה 21:00 נחסמו גם נתיבי איילון דרום סמוך למחלף לה גווארדיה. בתוך כך, מפגינים חסמו גם כמיטב המסורת את רחוב קפלן, שנחסם לתנועה.

מוקדם יותר התאספו מאות מפגינים בכיכר הבימה בתל אביב וקיימו צעדת מחאה למצודת זאב הנחשבת לבית הליכוד. מפגינים אחרים הגיעו אל מול ביתה של השרה גילה גמליאל. במקביל, נמשכת צעדת המחאה בראשות שקמה ברסלר לירושלים. הלילה חונים הצועדים בנחשון.
 
מחאה אחרת התכנסה הערב מול הכנסת בירושלים, כאשר רבים מחברי פורום העסקים התכנסו באוהל המחאה בירושלים תחת הכותרת: "עוצרים מדברים". במהלך האירוע נאמה נציגת הפורום, ליאורה עופר והזהירה: "בואו נעצור באופן מיידי! ישנם דברים שצריך לשנות, אף מערכת אינה מושלמת, אבל שום דבר אינו שווה את פירוק העם. שום דבר לא מצדיק את ההרס שנזרע בתוך עם ישראל, את הפילוג שפוגע בביטחון ישראל. שום דבר לא שווה את הרס הכלכלה הישראלית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה למה
    מאור 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משעמם לך לך,למה פגוע אז מי. באמת פרזיט לכו לעבוד לפחות החרדים לומדים תורה,ומה. אתכם אנשים ריקים. מתוכן רק מלאים בשנאה וכאוס לא חבל,תשמרו על הבריאות
    סגור
  • 1.
    הכלבים נובחים ......
    אילנה שניאור 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברחובות וממשלת נתניהו ממשיכה לעבוד ! על אפכם וחמתכם ! נותרו לכם עוד 4 שנים לנבוח.........
    סגור