משפט

רון חולדאי עשה שימוש פסול? זה מה שהכריעה השופטת

יו"ר ועדת הבחירות האזורית ת"א, השופטת אגמון גונן הורתה על הסרת פרסומים שונים מחשבון הפייסבוק של רון חולדאי, ובהם את הסיסמה: "ראש עיר ללא הפסקה", הזהה לסיסמתה של העיר תל אביב ואסרה עליו לעשות שימוש לצרכי בחירות 
דוד זולדן | 
הבחירות לרשויות המקומיות 2023 (צילום פלאש 90/ מאיר וקנין, הילל מאייר, ויקיפדיה-באדיבות סיעת חיים בחיפה, פייסבוק/ משה ליאון, רון חולדאי)
יושבת ראש ועדת הבחירות האזורית תל-אביב השופטת אגמון גונן פרסמה החלטה תקדימית הנוגעת לפרסומים אסורים בדף פייסבוק של ראש עירייה, כאשר העירייה משתתפת במימונו ובתפעולו של אותו דף פייסבוק. השופטת הורתה על הסרת פרסומים שונים מחשבון הפייסבוק של רון חולדאי, ובהם את הסיסמה: "ראש עיר ללא הפסקה", הזהה לסיסמתה של העיר תל אביב.
בראיון ל-103 fm על האלימות של השוטרים בהפגנות בעיר, אמר חולדאי כי: "אני רואה את זה, אני מקווה שהדברים ישתנו. אנחנו רואים השתנות. השפעתי על הרבה מאוד דברים במהלך כהונתי כראש העירייה, תל אביב הייתה ותישאר מעוז של הליברליזם והחופש במדינת ישראל תחת הנהגתי, ואני אשמור על זכויותיהם של תושבי תל אביב. אני בודק בני אדם בארגונים לפי המעשים שלהם, לא לפי הדיבורים שלהם".
 
בנוגע לאורנה ברביבאי, שמתחרה מולו לראשות העירייה, אמר: "אני לכל בחירות מתייחס מאוד ברצינות, אני גם תמיד זוכר את המשפט הידוע של חיל האוויר שאומר 'בכל מצב ראה את האויב כהכי טוב ותוכיח שהוא איננו כזה'. אני אעשה הכול כדי לגבור עליהם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה