בארץ

העימות מחריף: הדרישה החדשה של דודי אמסלם נגד מיכל רוזנבוים

השר דוד אמסלם ממשיך במאבקו נגד מנהלת רשות החברות הממשלתיות. השר אמסלם פנה לנציב שירות המדינה ודרש ממנו לפטר את המנהלת
מערכת ice |  1
דוד אמסלם (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
השר דוד אמסלם, שממונה על רשות החברות הממשלתיות, פנה לנציב שירות המדינה ודרש לפטר את מיכל רוזנבוים, מנהלת רשות החברות הממשלתיות. דרישה זו מגיעה על רקע העימות הממושך בין השניים. 
רוזנבוים אמרה בעבר כי: "מבחינתי יש אפשרות אחת- שהדירקטורים הכי טובים והכי מקצועיים יהיו בחברות הממשלתיות בדיוק כמו שאני הייתי ממנה לחברה שלי, הרשות עושה כל שביכולתה כדי שיונחו בפני השרים מאגר של אנשים מצוינים אבל השרים מסרבים למנות, זו ממש שערורייה".
 
כלל המינויים בכל החברות הממשלתיות הוקפאו בעקבות הסכסוך. בינתיים, חסרים כ-300 דירקטורים ב-70 הדירקטוריונים של החברות הממשלתיות. רוזנבוים אף פנתה לראש הממשלה נתניהו וביקשה להגיע לכנסת על מנת להסביר לשרים ולחברי הכנסת מדוע ההתנהגות של השר אמסלם חמורה.
רוזנבוים עוד טוענת: "הרקע לפניות השר להדחה, הוא סירוב מנהלת רשות החברות להסכים לדרישות לא לגיטימיות, בעיקר בתחומי מינויים ושכר. בחוות דעת מפורטת, היועצת המשפטית לממשלה הבהירה כי הרשות פועלת כדין בעמידה עצמאית על כללי מנהל תקין. ניסיון לאיים על מנהלת הרשות לא ירפה את ידיה והיא נחושה להמשיך ולהפעיל את שיקול דעתה באופן עצמאי וללא מורא."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עם ישראל אוהב אותך דודי (ל"ת)
    גיא קולק 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור