בארץ

ניצב בדימוס במשטרה טוען: המפכ"ל שבתאי דקר אותי

תלונה חריגה למדי הוגשה למשרדי מח"ש על ידי ניצב בדימוס אמנון אלקלעי, ראש אגף מבצעים לשעבר. אלקלעי טוען כי המפכ"ל שבתאי דקר אותו ברגלו בזמן דיון משותף
מערכת ice | 
קובי שבתאי (צילום מיכאל גלעדי פלאש90)
ניצב בדימוס אמנון אלקלעי הגיש תלונה למח"ש בה טען כי המפכ"ל יעקב שבתאי, דקר אותו ברגלו. ניצב בדימוס אלקלעי טען בפרק בהשתתפותו בתוכנית "אנשים" כי שבתאי דקר אותו בזמן שהשניים השתתפו בדיון מיוחד שהתרכז באמצעי לחימה.
אלקלעי טוען כי למפכ"ל שבאתי אוסף סכינים: "ידעתי שיש לו סכינים, ראיתי אותו אוחז בסכין, מקבע אותו, ניגש לי לרגל ודוקר אותה. נסעתי לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, בבית החולים תפרו לי את הרגל וטיפלו בי."
 
למפכ"ל שבתאי ולניצב בדימוס אלקלעי קריירה משותפת שנגמרה ברגל שמאל. אלקלעי פרש מהמשטרה כאשר שירת בתפקידו האחרון כראש אגף המבצעים. בעקבות האסון שהתרחש בהר מירון הוא זומן לוועדת החקירה המיוחדת.
על פי ynet, בכירים במשטרה טוענים כי מדובר בניסיון להכפיש את שמו של שבתאי: "טענה הזויה ומגמתית שנועדה לפגוע במפכ"ל המשטרה."
בוועדת החקירה אלקלעי סיפר על הסיבה שעזב את המשטרה: "עזבתי אחרי 30 שנות שירות בגלל ההתנהלות, אני לא מוכן לעבוד איתו. זה רק עניין של זמן עד שנצטרך לתת הסברים נוספים על תקלות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה