בריאות

מחדל ביטחוני? צעירה הוכנסה למיון לצד מחבל מסוכן

צעירה אושפזה בבית חולים מאיר בכפר סבא לקראת ניתוח אותו הייתה צריכה אך לא הצליחה להירדם כל הלילה. זה לא קרה בגלל הניתוח, אלא מפני שמיטה אחת לידה שכב מפקד ארגון הטרור גוב האריות שנעצר מספר שעות לפני כן וטופל בבית החולים כאשר הוא אזוק למיטה בבד בלבד
מערכת ice |  2
בית חולים (צילום הדס פרוש, פלאש 90)

לילה קשה עבר על צעירה שהובלה למיון בבית החולים מאיר בכפר סבא לקראת ניתוח אותו הייתה צריכה לעבור. זה לא קרה בגלל הניתוח עצמו, אלא מפני שמיטה לידה שכב מפקד ארגון הטרור גוב האריות שנעצר מספר שעות לפני כן, כך דיווח כתב חדשות 13 אלמוג בוקר. 
 

לטענתה של הצעירה, הוא היה אזוק למיטה בבד בלבד, זאת לאחר שלחיילים לא היו אזיקונים. מדובר במחבל שהיה אחראי לפיגועי ירי רבים והוכנס לבית החולים כאשר ארבעה חיילים מכוונים עליו נשק. נזכיר כי אותו מפקד של ארגון הטרור גוב האריות נעצר מספר שעות לפני כן בפעולה של צה"ל בשכם.
 


דובר צה"ל מסר בעקבות המקרה כי, העצור היה תחת שמירה מלאה לאורך כל שהותו בבית החולים מאיר ובמהלך הטיפול בו הוסרו האזיקונים שהיו על העצור. עוד הוסיף דובר צה"ל כי במידה והייתה מתקבלת בבית החולים בקשה מטעם המשפחה לשינוי מקומה בבית החולים, הבקשה הייתה נשקלת על ידי הצוות. הטענה נגד אמירת הלוחמים כי לא היו אזיקונים נבדקה ונמצאה כלא נכונה.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שאלה?
    שרה 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה של דפוקים, מדוע המחבל לא היה סגור בנפרד בכוך??? נראה שיש לנו פה יותר מזל משכל....
    סגור
  • 1.
    כמו תמיד, כללית
    מילי 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דואגת לבריאות מבוטחיה...
    סגור