בארץ

ההסתדרות נרתמת: חדרי הארחה וסיוע פסיכולוגי זמין לתושבי הדרום

בעקבות הלחימה בדרום, ההסתדרות מעדכנת היום כי תעמיד חדרי הארחה לתושבי הדרום, וכי במקביל פסיכולוגים ועובדים סוציאליים יעניקו סיוע טלפוני באמצעות מוקד השירות של ההסתדרות
מערכת ice | 
ההסתדרות (צילום ויקיפדיה)
ההסתדרות מוציאה היום הודעה בצל הלחימה ומודיעה כי תעמיד עשרות חדרי הארחה לתושבי הדרום הזקוקים לפינוי. כמו כן, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים יתנו מענה נפשי באמצעות מוקד השירות של ההסתדרות.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד קיים הבוקר דיון עם הנהלת הארגון, שבסופו החליט על סיוע נוסף נוכח המלחמה. מוקד המידע והשירות של ההסתדרות, הפועל כמוקד חירום, יפנה משפחות באזור הדרום שזקוקות לאירוח למוסדות ההסתדרות ברחבי הארץ, בין היתר לבית ברל, המכון הבין-לאומי למנהיגות מיסודה של ההסתדרות בכפר סבא.
 
נוסף על כך, המוקד יעניק לכל תושבי ישראל סיוע באמצעות פסיכולוגים, בהשתתפות עם הסתדרות הפסיכולוגים בישראל, ובאמצעות עובדים סוציאליים.
המוקד מספק מענה לשאלות של עובדות ועובדים, כולל מי שאינם חברי הסתדרות, לגבי זכויותיהם התעסוקתיות בעת מלחמה. כל זאת בתיאום עם הנחיות פיקוד העורף.
ניתן לפנות למוקד המידע והשירות של ההסתדרות בדרכים הבאות:
- טלפון - 2383* בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00. בשאר הזמן, ניתן להשאיר הודעה קולית ונציג ההסתדרות יענה לפנייה בהקדם האפשרי.
- וואטסאפ - 054-8678673.
- דוא"ל -   .moked@histadrut.org
- אתר ההסתדרות.
- קישור ישיר למוקד באתר.
- אפליקציית ההסתדרות (חפשו "הסתדרות העובדים" בחנות האפליקציות).
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מסר: "בשעה קשה זו, עם ישראל כולו מאוחד במלחמה למען מדינת ישראל, בחזית ובעורף. ההסתדרות מחזקת את ידיהם של תושבי הדרום בפרט, ושל החברה הישראלית בכלל. הוריתי להעמיד כל חדר בבית ברל, וביתר מוסדות ההסתדרות, לארח כמה שיותר תושבים הסמוכים לקו הלחימה. מוקד המידע והשירות של ההסתדרות פועל במתכונת של מוקד חירום, ומעניק סיוע דחוף באמצעות פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ונציגים נוספים לכל אדם במצוקה, יחד עם אנשי ההסתדרות הפרוסים במרחבים בכל הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה