בארץ

חרבות ברזל: רשות האוכלוסין וההגירה מחבקת את העובדים הזרים

בהנחייה שיצאה בשבוע האחרון ללשכות בחקלאות, ניתן דגש על כך שישנם עובדים שזקוקים לזמן מנוחה והחלמה, ויש לשוחח איתם ולאפשר להם לנוח ולחשב את צעדיהם: "נעדכן שוב כי מרכז פניות בשפות השונות עומד לרשות העובדים הזרים השוהים בישראל ומספרו- 1700707889"
מערכת ice | 
עובדים זרים (אילוסטרציה) (צילום משה שי/ פלאש 90)
ראש מינהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה וצוותה, ביחד עם נציגת שגרירות תאילנד, הגיעו גם הבוקר למוקדים שונים ברחבי הארץ בהם שוהים עובדים זרים שהועברו מעוטף עזה, בהמשך לביקורים שנעשו בכל יום מאז תחילת המלחמה. במהלך הביקורים בדקו את מצבם וצרכיהם ובכלל זה מזון, רפואה ועוד. 
במקביל, ממשיך מינהל עובדים זרים בטיפול בבקשות העובדים בעוטף לעבור למקום בטוח יותר, בו יוכלו להירגע ולחשב את צעדיהם. הרשות פועלת בתיאום מלא עם שגרירות תאילנד בישראל. 
 
בהנחייה שיצאה בשבוע האחרון ללשכות בחקלאות, ניתן דגש על כך שישנם עובדים שזקוקים לזמן מנוחה והחלמה, ויש לשוחח איתם ולאפשר להם לנוח ולחשב את צעדיהם: "נעדכן שוב כי מרכז פניות בשפות השונות עומד לרשות העובדים הזרים השוהים בישראל ומספרו- 1700707889". 
רשות האוכלוסין עוד מסרה בנושא כי: "אנו מחויבים לעובדים שהגיעו לישראל לצורך עבודה בענף החקלאות החשוב ובשאר הענפים ואנו נמשיך לסייע לענף ובכלל זה לעובדים הזרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה