תיירות

הזמר טונה מרגש: הגיע לשמח את מפוני גבול הצפון ועוטף עזה

הזמר טונה, הופיע אמש בהתנדבות בכפר נופש 'עין גב' על שפת הכינרת, זאת על מנת לשמח את מפוני גבול הצפון והעוטף המתארחים בכפר הנופש עין גב 

מערכת ice | 
טונה (צילום לימור נחום)
הזמר האהוב טונה, הגיע אמש (יום ג') בהתנדבות להופעה מרגשת בכפר נופש 'עין גב' על שפת הכינרת כדי לשמח את מפוני גבול הצפון והעוטף המתארחים בימים אלו בכפר הנופש.  התושבים התרגשו עד מאוד ונהנו מאסקפיזם נעים בימים קשים אלה.
זוהי לא הופעת ההתנדבות הראשונה והיחידה של טונה במלחמת 'חרבות ברזל'. בשבוע שעבר, הגיעו הזמר וחברו רביד פלוטניק (נצ'י נצ') לבית החולים איכילוב שבתל אביב. השניים ביצעו בין השאר את השירים "כל הזמן הזה" ו"כפרה שלי" מול המטופלים, הצוותים הרפואיים ועובדי בית החולים.
גם הזמר בניה ברבי הגיע לבית החולים רמב"ם וביצע גרסא מרגשת לשירו של שלמה ארצי 'שינויי מזג האוויר', וזאת בעקבות בקשה מאחד הפצועים. אבל לא רק זמרים, אומנים רבים מכל התחומים מתגייסים בימים אלו לשמח את המפונים, הנפגעים והפצועים.
למשל הקומיקאים בן בן ברוך, עידן אלתרמן, נדב אבקסיס, ישראל קטורזה  ביקרו השבוע במחלקות השונות בבתי החולים. הקומיקאים גם שוחחו ושמעו את סיפורי הגבורה והעדויות הקשות מהשטח ולצד זאת ניסו להעלות על פניהם חיוך .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה