בארץ

גלנט: "עברנו שלב במלחמה. האדמה בעזה רעדה הלילה"

שר הביטחון יואב גלנט אמר בהערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון: ״עברנו שלב במלחמה – הלילה האדמה בעזה רעדה. תקפנו מעל הקרקע ומתחת לקרקע. הפעולה תימשך עד לפקודה חדשה״
מערכת ice | 
שר הביטחון וראש השבכ (צילום אריאל חרמוני משרד הביטחון)
שר הביטחון יואב גלנט שסיים היום בצהריים (שבת) את הערכת המצב היומית עם בכירי מערכת הביטחון, לאחר כניסת כוחות קרקעיים לרצועת עזה, פרסם כי סיכם את כיווני הפעולה הנדרשים במאמצי הלחימה העיקריים. 
בדיון שהתקיים היום השתתפו הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, ראש השב״כ רונן בר, ראש המוסד דוד ברנע, מנכ״ל משרד הביטחון אלוף (מיל׳) אייל זמיר, מפקד המערך המודיעיני לאיתור החטופים והנעדרים אלוף (מיל׳) ניצן אלון ובכירים נוספים במערכת הביטחון.
 
שר הביטחון אמר בסיום הערכת המצב: ״סיימתי כעת את הערכת המצב היומית, סיכמתי את כיווני הפעולה באשר למאמצים הראשיים - המאמץ הצבאי, המאמץ לשחרור החטופים, המאמץ האזרחי והמאמץ ההומניטרי.
 
״עברנו שלב במלחמה - הלילה, האדמה בעזה רעדה. תקפנו מעל הקרקע ומתחת לקרקע, תקפנו פעילי טרור בכל הדרגים, בכל המקומות. ההנחיות לכוחות ברורות: הפעולה תימשך עד לפקודה חדשה. בשאר הגזרות אנחנו נערכים על מנת להגן על אזרחי ישראל, על מנת לשמור על ביטחונם. אנחנו עושים זאת גם בצפון, גם במרכז, ובכל מקום אחר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה