בארץ

אמה של אורי מגידיש: "עכשיו התפילות עם שאר החטופים והנעדרים"

לאחר שחזרה אתמול בלילה במהלך פעולה קרקעית, אמה של אורי מגידיש, מגי מגידיש מודה לכוחות הביטחון ואומרת: "עכשיו התפילות עם שאר החטופים והנעדרים וליבנו עם כל המשפחות". טוראי אורי מגידיש נבדקה רפואי, מצבה הוגדר טוב 
מערכת ice | 
מגי מגידיש (צילום מסך: ערוץ 12)

כזכור, טוראי אורי מגידיש שימשה כתצפיתנית וב-7 באוקטובר היא שהתה בחמ"ל נחל עוז, לפני שנחטפה. בבוקר שמחת תורה היא תועדה בעת חטיפתה על ידי מחבלי חמאס, אזוקה לצד שתי תצפיתניות נוספות. לאחר אירוע החטיפה הנורא, אימה של אורי מגידיש, מגי, סיפרה בריאיון בגלי צה"ל: "זיהינו אותה בתמונה, אזוקה עם עוד בנות עם אזיק מפלסטיק. מיום שבת אף אחד לא מדבר איתנו, מה זה הביזיון הזה?".

בריאיון אחר בערוץ כאן 11 סיפרה כי: "השיחה האחרונה שלנו הייתה ב-06:33 'אמא, אני במיגונית'. לא שמעתי ממנה כלום יותר. חבר שלה לא הספיק לענות לה, היא צעקה לו 'תעזור לי'. טיפת מידע אנחנו רוצים, לא יותר. השיחה האחרונה איתה הייתה ב-7:47 עם בן זוגה, לאחר שלא ענה - היא הקליטה לו הודעה שהיא לא יודעת מה לעשות במצב כזה".

היום ב11:43, אמה של אורי מגדיש דיברה היום אל התקשורת והודתה לכוחות הביטחון וכל הגורמים המעורבים בדבר: "אורי שלנו חזרה הביתה ועכשיו התפילות עם שאר החטופים והנעדרים וליבנו עם כל המשפחות. תודה לך בורא עולם, אין עוד מלבדך, תודה לשב"כ, תודה לצה"ל ולכוחות הביטחון, תודה לכולם, עם ישראל חי!".


מגידיש משרתת כתצפיתנית בבסיס נחל עוז מאז שהתגייסה לפני כחצי שנה בלבד. היא סיימה בהצטיינות מכינה קדם צבאית בנתיבות. בחג סוכות הראשון היא הייתה עם המשפחה - וחזרה ברביעי לבסיס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה