תקשורת ומדיה

'בומברדייה דיפנס' משיקה מטוס חדש עם ביצועים חדשניים במיוחד

בומברדייה דיפנס גאה להכריז על  מסירת מטוס Global השביעי לחברת ההגנה והאבטחה סאאב (Saab)

מערכת ice | 
מטוס ניסוי של בומברדייה (צילום Bombardier)
מטוס ה- Global האחרון של בומברדייה  מיועד להצטרף לחיל האוויר השבדי ויהיה מטוס GlobalEye השני של Saab שיצטרף לצי הצבאי של שבדיה. 7 המטוסים שסופקו על ידי בומברדייה לתוכנית GlobalEye מדגישים שיתוף פעולה מוצלח ומהדהדים את המוניטין המשגשג ורב השנים של בומברדייה בייצור מטוסים מיוחדים לתעשייה הביטחונית.
"יותר ויותר מדינות מתכוננות לעתיד על ידי בחירת מטוסי מנהלים מודרניים ויעילים יותר כנכסים אסטרטגיים עבור הצי הצבאי שלהן", אמר ז'אן-כריסטוף גלאגר, סגן נשיא בכיר למכירות מטוסים ובומברדייה דיפנס. "עם ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיות, גוברת ההבנה שמטוסי מנהלים, כמו מטוסי  Global  שלנו, יכולים לשלב בצורה חלקה את הציוד והיכולות שנשאו באופן מסורתי מטוסים מסחריים".
בנוסף לעלויות תפעול נמוכות יותר מאשר מטוסים מסחריים, למטוסי מנהלים Global  יש יכולות המראה ונחיתה המאפשרות להם לטוס פנימה והחוצה ממקומות אסטרטגיים יותר. הזריזות המוענקת על ידי הסמכת הגישה התלולה ועיצוב הכנפיים המתקדם של  מטוס Global  היא תכונה מועילה לפלטפורמות מעקב מוטסות, המיועדות למעקב אווירי, ימי וקרקעי לטווח ארוך.
ככזה, GlobalEye של Saab  משלב כמה תכונות חיוניות של מטוס העסקים Global ,  כולל מעל 11 שעות של סיבולת מבצעית, אוויוניקה חדישה ומרווחי תחזוקה מובילים בקטגוריה. בשילוב עם שפע של מקום בתא הנוסעים עבור תחנות עבודה וציוד משימה לתנאי צוות אידיאליים,  מטוס Global  מתאים באופן מושלם למשימות מודעות מצב של שטחים גדולים.
 
חברת בומברדייה, שבסיסה במונטריאול, קוויבק, מפעילה מתקני תעופה, הרכבה ויצור בקנדה, בארצות הברית ובמקסיקו. רשת תמיכת הלקוחות האיתנה של החברה משרתת את משפחות המטוסים Learjet, Challenger ו-Global, וכוללת מתקנים במיקומים אסטרטגיים בארצות הברית וקנדה, כמו גם בבריטניה, גרמניה, צרפת, שוויץ, איטליה, אוסטריה, איחוד האמירויות הערביות, סינגפור, סין ואוסטרליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה