תקשורת ומדיה

שערורייה בירושלים: תושבת העיר תלשה תמונות חטופים

היום (ב), תושבת ירושלים תלשה תמונות חטופים והתעמתה עם עוברי אורח בעקבות מעשיה. שוטרים איתרו  את החשודה והיא הועברה לחקירה

מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ סורייה דיאמנט, shutterstock)
היום בצהריים (ב) התקבלו מספר דיווחים למוקד המשטרה בירושלים על חשודה שהורידה את תמונות החטופים במספר רחובות בעיר ירושלים. למקום הוזעקו שוטרי סיור תחנת מוריה של מחוז ירושלים.
במהלך סריקות נרחבות ובירור פרטים עם אזרחים שהבחינו במעשה, נודע כי החשודה הסירה תמונות ובעקבות המעשה החל עימות מילולי עם עוברי אורח שהבחינו בכך.  בתוך כך, במהלך הסריקות אותרה החשודה (66) עם רכבה באזור שכונת רמת שרת בירושלים.
החשודה התנגדה להלוות עם השוטרים לחקירה ועל כן נעצרה, תוך שתקפה את השוטרים וגידפה אותם. זו אינה הפעם הראשונה שישראלים מורידים שלטי חטופים מהקירות. בסוף אוקטובר, שוטרי תחנת לב תל אביב תפסו חשוד, אשר תלש תמונות של אזרחים חטופים ונעדרים ממבנה ברחוב דיזנגוף בתל אביב.
 
אף אתמול (א) בבני ברק, נצפה תמהוני תולש באגרסיביות את תמונות החטופים בעוד אדם אחר נצפה מרסס בספריי שחור תמונות של נשים חטופות ברחוב חזון איש בבני ברק. עיריית בני ברק הנחתה את צוותי השיטור העירוני להביא למעצרו של האיש באופן מיידי בסיוע מצלמות התנועה והבקרה באזור, ופנתה למשטרה לעשות הכל לאיתור החשוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה