בארץ

הרמטכ"ל נגד הדרג המדיני: "הפסיקו עם הדלפת השמצות נגד צה"ל"

אמש חשף ירון אברהם בתוכניתו של רפי רשף דיון סגור שנערך בין הדרג המדיני לצבאי בו הטיח הרמטכ"ל הרצי הלוי האשמות מכך שיוצאות הדלפות מכוונות נגד צה"ל
מערכת ice | 
הרצי הלוי (צילום פלאש 90)

ירון אברהם פרסם אמש בתוכניתו של רפי רשף בחדשות 12 על על דיון סגור שנערך בין הרמטכ"ל לדרג המדיני בו ביקש ראש הממשלה נתניהו להפסיק עם ההדלפות היוצאות לתקשורת מתוך הדיונים: "זה זמן מלחמה ואני מבקש שלא יודלפו מכאן פרטים" תקף נתניהו את הנוכחים בדיון.

אריה דרעי ענה לו: "אני לא כל כך מבין אדוני ראש הממשלה, אתה לא מדבר בפורום הנכון, מכאן הדלפות לא יוצאות". הרמטכ"ל הרצי הלוי מגיב ואומר: "דווקא כן יוצאים מכאן דברים", דרעי משיב לו: "מה זאת אומרת? מה יצא מכאן?" הרמטכ"ל הרצי הלוי מגיב לשאלתו של דרעי ואומר: "בדרך כלל אלו דברים שהמכנה המשותף להם זה השמצות נגד צה"ל".
 



עימות זה מגיע בעקבות דיווחים על מתיחות בין הדרג הביטחוני לדרג הצבאי עקב המהלומה שספגה המדינה באירועי ה-7.10 אז חדרו מחבלי ארגון הטרור חמאס את גדר ההפרדה וביצעו את אירועי הטרור בהן טבחו ורצחו יותר מ-1,100 ישראלים בנוסף ל-239 ישראלים נוספים שנחטפו לשבי חמאס בעזה, בנוסף לכך מאות נאלצו לעזוב את בתיהם בעוטף ועברו למלונות ובתי הארחה ברחבי הארץ.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה