בארץ

יו"ר ההסתדרות מברך את נגיד בנק ישראל: "קיבלתי בשמחה את הידיעה"

אתמול (שני), החליטו רה"מ נתניהו ושר האוצר, בצלאל סמוטריץ' על המשך הכהונה של נגיד בנק ישראל הנוכחי, פרופ' אמיר ירון. יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד בירך אותו: "אין ספק כי ההחלטה להיעתר להארכת כהונתך תתרום רבות ליציבות המשק"
מערכת ice | 
ארנון בר דוד (צילום דוברות ההסתדרות)
היום (שלישי), יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ברך את נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון, על היבחרו לקדנציה נוספת בתפקיד. במכתב לנגיד בנק ישראל נכתב: "קיבלתי בשמחה את הידיעה על החלטת ראש הממשלה ושר האוצר בדבר הארכת כהונתך לקדנציה נוספת כנגיד בנק ישראל, ואת היעתרותך לכך. מדינת ישראל ניצבת בעת הזו בתקופה המורכבת והמאתגרת שידעה בתולדותיה, הן מבחינה מדינית-ביטחונית והן מבחינה כלכלית. המשק כולו עומד בפני משבר עמוק, גירעון ענק וקשיים מרובים לעסקים ולמשקי הבית".
יו"ר ההסתדרות התייחס להחלטת רה"מ נתניהו ושר האוצר סמוטריץ' וכתב: "אין ספק כי ההחלטה להיעתר להארכת כהונתך תתרום רבות ליציבות המשק ולחיזוק חוסנה הכלכלי של מדינת ישראל, וכן תסייע בהתמודדות עם המשבר הכלכלי המלווה כעת את המלחמה. ההסתדרות בראשותי תמשיך אף היא לפעול יחד לחיזוק הכלכלה במדינת ישראל, ולסייע ככל האפשר לכל רבדי החברה והמשק. אני מבקש לאחל לך הצלחה רבה במילוי תפקידך".
כזכור, אתמול (שני), החליטו רה"מ נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' על המשך כהונתו של נגיד בנק ישראל הנוכחי, פרופ' אמיר ירון. כידוע, נגיד הבנק הנוכחי הינו כלכלן בעל תואר פרופסור ומומחה לסיכונים פיננסיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה